svartsierra Posted December 31, 2012 Share Posted December 31, 2012 Heisann, vurderer salg av min Ford sierra 4x4 cosworth lookalike.. er en 1991 mod med 2.0 dohc som har vandra 198k.. er desverre girkasse havari på den :/cosworth fangere rundt hele + skjørt og vinge, fult cosworth interiør. er eit par småhull i bakerste del av kanalene og litt på høyre hjulbue.må byttes en bærebro foran på venstre side, men har dette liggendes.følger med noen ok 17" felger med sommerdekk med ok spor i.. sikkert glemt og nevne noen, men bare å sende pm å spør hbo 12 000.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
twin turbo Posted December 31, 2012 Share Posted December 31, 2012 gjerne noen meir bilder av den også innvendig++ er ikkje intresert i bytte mot noe anna sierra da? har eit par objekt som er for salg... trehjulsykel Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ghost00 Posted December 31, 2012 Share Posted December 31, 2012 (edited) Litt andre bilder hadde vært fint. :-) (av feil osv) hmm frister Edited December 31, 2012 by Ghost00 Link to comment Share on other sites More sharing options...
svartsierra Posted December 31, 2012 Author Share Posted December 31, 2012 har desverre ikke bilder av feil osov før neste uke pga jobb gjerne noen meir bilder av den også innvendig++ er ikkje intresert i bytte mot noe anna sierra da? har eit par objekt som er for salg...kan fikse neste uke.. hvilke da? bilde osov på PM? Link to comment Share on other sites More sharing options...
tomnsr Posted January 1, 2013 Share Posted January 1, 2013 Abs bremser? Link to comment Share on other sites More sharing options...
svartsierra Posted January 1, 2013 Author Share Posted January 1, 2013 ingen abs nei Link to comment Share on other sites More sharing options...
Forden Posted January 3, 2013 Share Posted January 3, 2013 Var jo fin denne da Dumt girkasse er ødelagt og den er så langt borte Link to comment Share on other sites More sharing options...
svartsierra Posted January 27, 2013 Author Share Posted January 27, 2013 går ned i 10.000 ved kjapp handel. må bort.. compomotive felgane e solgt.. 94035473 for info osov selges evt i deler.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maarius Posted January 28, 2013 Share Posted January 28, 2013 I deler? Er bilen blitt så dårlig nå da??Var rimelig bra når jeg hadde den. Ikke noe rust nesten heller Du må få ut flere bilder av den Link to comment Share on other sites More sharing options...
svartsierra Posted January 29, 2013 Author Share Posted January 29, 2013 bra store hull bakerst i kanalene + noen hull på høyre bakskjerm.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hansien Posted January 29, 2013 Share Posted January 29, 2013 Ingenting som ikke kan fikses. Vist bilen ellers er i god stand og de 10.000 er prutbare så tror jeg at jeg vet om en som kan vare interessert. '09 Ford Ranger Link to comment Share on other sites More sharing options...
svartsierra Posted January 29, 2013 Author Share Posted January 29, 2013 Ingenting som ikke kan fikses. Vist bilen ellers er i god stand og de 10.000 er prutbare så tror jeg at jeg vet om en som kan vare interessert.prisen er prutbar til ett vist nivå bare og ta kontakt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fredrik92 Posted January 29, 2013 Share Posted January 29, 2013 Selger du den i deler får du gi meg en lyd.. en ekstra cosworth fanger er ikke dumt å ha... Sierra 2.0 DOHC prosjekt Link to comment Share on other sites More sharing options...
vestan Posted February 17, 2013 Share Posted February 17, 2013 Heisann, vurderer salg av min Ford sierra 4x4 cosworth lookalike.. er en 1991 mod med 2.0 dohc som har vandra 198k.. er desverre girkasse havari på den :/cosworth fangere rundt hele + skjørt og vinge, fult cosworth interiør. er eit par småhull i bakerste del av kanalene og litt på høyre hjulbue.må byttes en bærebro foran på venstre side, men har dette liggendes.følger med noen ok 17" felger med sommerdekk med ok spor i.. sikkert glemt og nevne noen, men bare å sende pm å spør hbo 12 000.. har sendt pm men får ikkje svar:(( Link to comment Share on other sites More sharing options...
twin turbo Posted February 17, 2013 Share Posted February 17, 2013 den er vel solgt... trehjulsykel Link to comment Share on other sites More sharing options...
alelys Posted February 17, 2013 Share Posted February 17, 2013 den er vel solgt... jepp, jeg er nye eier på denne Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts