Festli Posted December 28, 2012 Share Posted December 28, 2012 Har et par infinity 6 1/2" høytalere jeg tenkte å montere foran der de gamle sitter, det ble dem litt for store til så lurer på om noen har et forslag til en annen måte å montere dem på.Det jeg tenkte var jo å sette dem i døra men hadde vært greiest å ha de der de gamle er Sierra 92 mod sedan Link to comment Share on other sites More sharing options...
krs_xc Posted January 5, 2013 Share Posted January 5, 2013 (edited) Kan du ikke lage nye paneler? Ikke så vrient, og gir de nye høyttalerne dine langt bedre spilleforhold. http://i25.photobucket.com/albums/c68/krs2k/IMG_1352.jpg Edited January 5, 2013 by krs_xc Link to comment Share on other sites More sharing options...
Skybert Posted January 6, 2013 Share Posted January 6, 2013 Du får gi meg ett bud Link to comment Share on other sites More sharing options...
Festli Posted January 7, 2013 Author Share Posted January 7, 2013 Vurdert noe lignende begge løsningene men blir nok til at jeg tar et høl i døra helt nederst så de går klar av vindussveiva,eventuelt fore ut litt også Link to comment Share on other sites More sharing options...
2.3 GL Posted January 7, 2013 Share Posted January 7, 2013 Da må du regne med å fore ut mye. Monterte 5.25" i døra på min forrige å for å få plass til de å sveiva måtte jeg massere stålet ganske mye. Hvis jeg var deg ville jeg heller gått for sparkeplata. Må nok bygge ut litt der også men det er ikke så mange ting å ta hensyn til. Sideways is the new forward 17m P7-1 Turnier (selges/byttes i scorpio) Sierra mk1 2.0 Lat:)Prosjekttråd Link to comment Share on other sites More sharing options...
Complexity Posted January 29, 2013 Share Posted January 29, 2013 Jeg bare laget hullene i dørene større, og stappa inn 5,25"..Jeg har elektriske vindu fremme da, så er kansje bedre plass i mine dører?92 sedan Ford Scorpio 2.9GL 1988 - Solgt og vraket Ford Sierra 2.0 CLX 4x4 1992 - Solgt Ford Mondeo 2.0 TDCI Titanium 2006 - Solgt Tesla Model 3 AWD LR 2019 Link to comment Share on other sites More sharing options...
2.3 GL Posted January 29, 2013 Share Posted January 29, 2013 Mye bedre plass med el vinduer. Sveiva sitter dumt plassert med manuelle vinduer så man må langt ned å fram i døra for å få inn høytaler å da blir det kluss med stålet. Men slegge å blekksaks løser de problemene så man kan jo si det går greit Sideways is the new forward 17m P7-1 Turnier (selges/byttes i scorpio) Sierra mk1 2.0 Lat:)Prosjekttråd Link to comment Share on other sites More sharing options...
cossiemk1 Posted February 4, 2013 Share Posted February 4, 2013 Du får festet høyttalerene nede i hjørnet i dørtrekket, men problemet blir at du omtrent KUN får festet den i dørtrekket, og det er ikke på langt nær solid nok til en 6,5" høyttaler. Du må ha en skikkelig solid og stiv plate som du skrur høyttaleren skikkelig fast i, hvis ikke så får du ikke utnyttet høyttaleren Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts