Bjorni Posted December 13, 2012 Posted December 13, 2012 Hei, Skal bygge om fra 2.0 doch til 2.0 Cosworth (205motor).Har sikkert vert oppe mange ganger før men jeg klarte ikke og Google eller søke meg til det her på forumet. Det jeg lurer på er hva jeg trenger i tillegg til motor som feks( gasswire,slanger, radiator osv) Mvh Bjørni
hår ball Posted December 13, 2012 Posted December 13, 2012 Hei, Skal bygge om fra 2.0 doch til 2.0 Cosworth (205motor).Har sikkert vert oppe mange ganger før men jeg klarte ikke og Google eller søke meg til det her på forumet. Det jeg lurer på er hva jeg trenger i tillegg til motor som feks( gasswire,slanger, radiator osv) Mvh Bjørni du trenger alt som hører til luft/vann kretsene,slanger,radiator/cooler..Å ikke minst motorstyringa med alle sensorer/givere/moduler.Samt gass wiren, da dohc har en av art av en wire girkassa er også en fordel, men der kan du bruke dohc kassa i værstefall.. Skall du ha sjangs til å godkjenne bilen, så må du ha fram/bakstilling også, samt dokumentasjon på hvor delene kommer fra..
twin turbo Posted December 14, 2012 Posted December 14, 2012 bensintank/pumpe eventuelt oppgradere den som er der org!!ved godkjenning så må bremsesystemet også byttes til eletrisk og abs. trehjulsykel
Recommended Posts