balto Posted December 5, 2012 Posted December 5, 2012 Hei!Samboeren min har en Ford Focus Titanium stv 2007 modell. Tenkte å kjøpe kupévarmer til henne, men kan ikke finne tilkobling for det inne i bilen. Må det legges strøm, eller er den på en eller annen finurlig plass? Den har innebygd motorvarmer, og ved en rask sjekk i instruksjonsboka ser jeg noe som heter ekstra programerbart varmeanlegg.. Er det slik å forstå at det er innebygd kupévarmer av noe slag i denne modellen? Hvordan styrer man denne? Sto ikke så mye om hvordan den brukes i instruksjonsboka som jeg kunne se.
Ørjan Posted December 6, 2012 Posted December 6, 2012 Hva mener du med innbygd motorvarmer? Er det en elekstrisk sak som du bruker ledning til? I så fall må det også legges opp ledning/kontakt inni bilen slik at du kan koble til en varmevifte... Dersom bilen har en fabrikkmontert "drivstoffdrevet motor- og kupévarmer, så kan den programmeres i kjørecomputeren. Focus 1.6 EcoBoost
grcossie Posted December 6, 2012 Posted December 6, 2012 Visst den har parkeringsvarmer, så styrer du den via instrument menyen. Visst den ikke har parkeringsvarmer funksjon, så virker den kunn ved motor igang
Recommended Posts