therkildsen Posted December 4, 2012 Posted December 4, 2012 lurer på åsen en kan ta av disse listene som er langs siden av bilen i fanger høyde?de skal av for bilen skal lakeres og så skal listene på igjen. er av samme type som dette:http://www.fordclubnorway.no/forum/topic/49399-legg-ut-bilde-av-din-taunus/page__st__80 Glenn Therkildsen sen 75modbruks bilen vw caravelle 8 seter 00mod 2,5tdidu skal ikke stjele staten liker ikke konkuransekongen av skrive feil er sikkert meg
cossiemk1 Posted December 4, 2012 Posted December 4, 2012 Di er limt/teipet med dobbelsidig skumteip, så de må skjeres av med feks en gitarstreng
Ron Posted December 4, 2012 Posted December 4, 2012 Biltema bl.a selger et "viskelær" for å feste på borrmaskina, genialt for å fjerne limrester å rester etter dobbelsidig tape. Her er Wurth sin utgave http://nettbutikk.wuerth.no/boring-gjenging-kapping-og-sliping/dekorfjerner-for-drill-1 Caution, any attempt to overtake will result in a race!
tonyp Posted December 4, 2012 Posted December 4, 2012 Da jeg tok av lister på en 82mod taunus jeg hadde satt de med klips/skrudd. Lista bak døra sitter vel skudd fra innsida. Mener den er skrudd på framskjermen også. Mulig det er forskjellig fra bil til bil.
RsMuffe Posted December 4, 2012 Posted December 4, 2012 Da jeg tok av lister på en 82mod taunus jeg hadde satt de med klips/skrudd. Lista bak døra sitter vel skudd fra innsida. Mener den er skrudd på framskjermen også. Mulig det er forskjellig fra bil til bil. mener å huske også at det var sånn på min taunus 81mod.
Caprimaniac Posted December 7, 2012 Posted December 7, 2012 Orginalt skal det sitte med skruer/ klips. Omlakkerte biler: tape.... Caprimaniac- "RS Euroford". Ny online Speedshop:RSEuroford nettbutikk
therkildsen Posted December 16, 2012 Author Posted December 16, 2012 Da jeg tok av lister på en 82mod taunus jeg hadde satt de med klips/skrudd. Lista bak døra sitter vel skudd fra innsida. Mener den er skrudd på framskjermen også. Mulig det er forskjellig fra bil til bil. jepp sån var det på min også Glenn Therkildsen sen 75modbruks bilen vw caravelle 8 seter 00mod 2,5tdidu skal ikke stjele staten liker ikke konkuransekongen av skrive feil er sikkert meg
Recommended Posts