SierraCL Posted December 27, 2012 Posted December 27, 2012 Plugg av ledningen til D+, sett den til jord, skru på tenninga og kikk på ladelampa, lyser den skikkelig da er den kretsen i orden. Begynner den å lade når du når det turtallet, og lader frem til du stopper bilen da?Da er det manko på magnetiseringstrøm via ladelampa. Det er helt riktig!Må leite opp brudd i D+ kretsen da...
D.Toft Posted December 27, 2012 Posted December 27, 2012 jeg hadde samme dritten, la opp ny styrestrøm fra tenningen istedet
Granada 2.8 Ghia Posted December 28, 2012 Posted December 28, 2012 Som oftest sitter bruddet mellom H. rammevange og dynamo, så det hadde jeg virkelig ikke giddi. `82 Granada 2.0, `82 Granada 2.8 "Ghia", `84 Granada 2.3 L Turnier, `92 Scorpio 2.9 GL, `96 Scorpio 2.5TD Turnier
SierraCL Posted December 28, 2012 Posted December 28, 2012 Som oftest sitter bruddet mellom H. rammevange og dynamo, så det hadde jeg virkelig ikke giddi. Kunne du ikke sagt dette med en gang da Har et sted å begynne da hvertfall
Granada 2.8 Ghia Posted December 28, 2012 Posted December 28, 2012 Er ikke det logisk, det er der det er bevegelse og størst mulighet for mekanisk slitasje, men det er jo ikke bankers. De bilene jeg har slitt med dette har bruddet ofte vært helt ved kontakten. `82 Granada 2.0, `82 Granada 2.8 "Ghia", `84 Granada 2.3 L Turnier, `92 Scorpio 2.9 GL, `96 Scorpio 2.5TD Turnier
SierraCL Posted December 28, 2012 Posted December 28, 2012 Er ikke det logisk, det er der det er bevegelse og størst mulighet for mekanisk slitasje, men det er jo ikke bankers. De bilene jeg har slitt med dette har bruddet ofte vært helt ved kontakten. Det er ikke sjelden logikken er fraværende her i gården, hehe.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now