Jump to content

media etter fmcn-helga!


OleK

Recommended Posts

her SKAL alle som har noen bilder/filmklipp/hvasomhelst fra helga legge det ut!

 

så vi arbeidshester som ikke kan kose oss med biltreff, ihvertfall kan få kose oss med noen bilder eller noe..... :wacko: :wacko: :wacko:

Cosworth!

Link to comment
Share on other sites

Guest 2.0Fordsierra

bildene er der de..ser ut som det er tatt med et heilt ok kamera også..kan resize dem jeg ..så kan du se kor fine dem blir :)

 

her er et eksempel:

mondeo.jpg

Link to comment
Share on other sites

Guest cossieboy77

Hvorfor kommer de ikke av seg selv når jeg legger de som vedlegg da? De gjorde jo det før! er ikke akkurat noe data geni jeg heller da men.

Link to comment
Share on other sites

Hvorfor kommer de ikke av seg selv når jeg legger de som vedlegg da? De gjorde jo det før! er ikke akkurat noe data geni jeg heller da men.

 

 

liero har bytta forum eller hva det heter, var ikke fornøyd med det gammle, så han bruker dette til han finner noe han var for nøyd med syns jeg han snakka om...

Skall du ha bildene i full størelse nå, må du laste de opp på en egen server og så legge link inn hit..

 

Men så er vi ikke så sløve at vi ikke klarer og trykke på vedleggene da.. så er ikke noe problem :) bare fortsett med bildene sånn som de er :)

Link to comment
Share on other sites

Guest cossieboy77

Liero: Hvilket lille bilde? er jo ikke noe lite bilde noe sted. Er det jeg som er helt dum eller? he he. Skjønner ikke dette her jeg...... :o :blink:

 

Nå skal jeg prøve igjen.... og jeg banner på at ikke jeg ser noe lite bilde i det hele tatt!

Link to comment
Share on other sites

Guest cossieboy77

det kan hende det... hvor endrer jeg de? Ser bildet du la ut men ikke det som man kan klikke på... Er det noe innstillinger på pcen eller på forumet?

 

Er så dust når det gjelder sånn data dings as...

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...