Christer_Martinsen Posted November 27, 2012 Posted November 27, 2012 Skulle hatt noen nye støtdempere til en 2wd Cosworth, står da mellom 2-3 stk. Ønsker å høre deres meninger her. Skal IKKE ha coilovers, så det bør ikke anbefales 1: Bilstein B6 Sport. Denne har ikke trykkjustering.2: Gule koni justerbar3: Gule Spax justerbar Har hatt spax på en annen Sierra, og må si jeg var fornøyd med de egentlig. Kan legge til at bilen kun skal brukes på finværsdager. Hva hadde dere valgt? Ellers er det polyforinger i hele understell untatt bærearmer bak. Har også gått til innkjøp av nye AVO fjærer i org høyde. Ford Sierra Cosworth 1988 2wdFord Sierra Cosworth 1990 4x4
Tooor Posted November 28, 2012 Posted November 28, 2012 Bilstein B6 sport, disse har jeg hatt på bilen min i over ett år, sykt kraftige dempere! Kan kjøre 120-130 på fartsdumpene i 30-sonene uten å så mye som merke de... Nyere er ikke altid bedre!
Slåstad RS Posted November 28, 2012 Posted November 28, 2012 Bilstein B6 er i en klasse for seg selv. Aldri noe godt uten at det er galt for noe.
Recommended Posts