StigH88 Posted November 20, 2012 Share Posted November 20, 2012 Hei Er det noen her som skal selge en 270 eller 330 chip til cosworth 2wd (205) husker ikke det nummeret som står på hjernen men, vet ikke om dette er noe standar greier som ikke kan forveksles ? Sikkert noen her inne som har noen gode tips til hva jeg kan gjøre for å begynne med litt lett trim og hvor stor Chip jeg kan sette i før jeg må begynne å forsterke resten av motoren. Motoren er helt orginal som den står i dag. Link to comment Share on other sites More sharing options...
twin turbo Posted November 21, 2012 Share Posted November 21, 2012 er forskjellige utira kva hjerne du har... 330chip er avhengig av andre dyser,mapsensor, chiper er opsatt for totaloppsett så må vita kva du har eller du må kjøpe det som er til den. trehjulsykel Link to comment Share on other sites More sharing options...
StigH88 Posted November 22, 2012 Author Share Posted November 22, 2012 Jepp den er go skal se hva jeg har så blir det vel litt lettere¨å få hjelp Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts