Hardangermannen Posted November 10, 2012 Posted November 10, 2012 Finnes det en modul eller lignende somkan settes nedi flaske/kopp holderen for at bokser og tynnere flasker står støtt?
grcossie Posted November 10, 2012 Posted November 10, 2012 Har ikke sett noe slikt, men de plastikk bøylene, som man presser ut, holder flaskene bra, både fremme og i baksete, synest jeg
Hardangermannen Posted November 15, 2012 Author Posted November 15, 2012 Hvor finner man plastikk bøyler til flaskeholderen fremme ?
grcossie Posted November 16, 2012 Posted November 16, 2012 Jeg har det org, i den bakre delen av holderen fremme, for 1 flaske. Mulig du må bytte ut holderen da
Hardangermannen Posted November 16, 2012 Author Posted November 16, 2012 Har ein slik trippel holder der den midtre delen har ein litt mindre radius enn den bak og den foran. Over er det ei slik slide-luke. Saumfarte midtkonsollen igårkveld men fant ingen bøyle. Står heller ikke noe i hanskeroms bibelen.
grcossie Posted November 16, 2012 Posted November 16, 2012 Den du har, er på de nyere modellene. Jeg har også skyvelokk, plass til en flaske og et rom framfor. Holderen har slike plastbøyler, som bak
Hardangermannen Posted November 16, 2012 Author Posted November 16, 2012 mangler slike bøyler på min da
Recommended Posts