Stian MH Posted January 2, 2013 Share Posted January 2, 2013 Etter hva jeg har undersøkt så er heller ikke ST220 mulig å få godkjent hengerfeste på heller. Dette pga eksosanlegget som er konstruert på en sær måte. At ST220 ikke er mulig å få med hengerfeste gjør at jeg ikke har behov for en sånn bil. Da apellerer V70R mye mer. [] 07 Audi A6 Allroad 2.7 TDi Q, kvartsgrå. [] 15 Ford Fiesta 1.0 Ecooboost titanium, candy blue [x]10 VW Golf 1.6 TDi shark blue "sommerblå"[x]11 Ford Focus 1.6TDCi Titanium, Candy Red[x]01 Ford Mondeo 2.0L GHIA, pepper red Link to comment Share on other sites More sharing options...
2.8i TIC Posted January 2, 2013 Author Share Posted January 2, 2013 Eneste bosal tilhengerfeste krever av modifikasjon er hull i fangeren, ingen i england som har hatt problem med eksosanlegget der.. Om det er umulig å få det godkjent kan jeg desverre ikke svare på.. Men tror ikke det er problem da jeg har sett st220 her i norge med HF. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trones... Posted January 8, 2013 Share Posted January 8, 2013 Fortsatt til salgs.. Kan byttes mot cosworth.. Eller forslag. Hva med Focusen til frua? hun trenger seg stv nå så Mvh. Trones...87. Merkur XR4TI.06. Ford Focus 3 dørs. MS Sport. (til salgs.)69. Ford Capri 1600GT. 80. Ford Fiesta(til salgs). 08. Ford Mondeo 2.0 tdci. HUSK å resirkulere plast! Visste du at 2kg plast sparer 4kg olje, som kan refineres til 1l bensin til å fôre lekene mine. Link to comment Share on other sites More sharing options...
2.8i TIC Posted January 8, 2013 Author Share Posted January 8, 2013 Hva med Focusen til frua? hun trenger seg stv nå så Nå ser det faktisk ut til at bilen er solgt.. Få se helt sikkert om ca ei uke. Link to comment Share on other sites More sharing options...
2.8i TIC Posted January 29, 2013 Author Share Posted January 29, 2013 Solgt! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts