Jump to content

Recommended Posts

Posted

er ikke coilovers høyde justerbart da??

har gode erfaringer med bilstein sprint.. sterkt anbefalt. koster heller ikke skjorta + en halv fot

Posted

vet du ca pris på de? må få stivet av bilen litt... er jo som å kjøre båt nå:) fått på gule justerbare koni fremme+ senke fjærer.. hjalp bra det... hadde dempere til bak også men når jeg skulle stramme de vrei jeg de helt rundt :wacko: så nå er de helt ødelagdt.. glir i fra hverandre bare de står stille og klemmer de sammen lett som en plett... ikke greit:)

Posted

Prisen kommer vel mest på an hvem eller hvor du kjøper fra. Avo er stivt, men syns personlig det er litt for liten vandring, før en mister marktrykket. Tror jeg går for GAZ neste gang

Sierra Cosworth 1988mod(solgt)

Posted

Skal du kjøre med coilovers bak så må du forsterke hele bakhjulsopphenget!!!! Hvis ikke så kan tårna rakne. Sierraen er ikke bygd for å tåle belastninga fra coilovere bak. Men hvis du skal ha det så bestill Gaz sine coilovere fra www.burtonpower.com

Posted
Skal du kjøre med coilovers bak så må du forsterke hele bakhjulsopphenget!!!! Hvis ikke så kan tårna rakne. Sierraen er ikke bygd for å tåle belastninga fra coilovere bak. Men hvis du skal ha det så bestill Gaz sine coilovere fra www.burtonpower.com

hvilke forsterkninger er d snakk om da?? vurderer coilovers på min da :D

2012 Focus 1.0 Ecoboost Stv 125 hk

X 2004 Focus ST 170 Imperial Blue

X 87/91 sierra cosworth 4x4 stage 3

X 01 mondeo 2,0 tdi stv 115hk

X 92 fiesta xr2i 1,8 16v (RS1800)

X 88 sierra 2,0 sedan

X 90 sierra 2,0i combi

Guest Ford Gnomen
Posted

Tårnstag, helsveise demperfestet på broa og gjerne litt ekstra sveis rundt dempertårnet.