Cosworth_ftw Posted November 2, 2012 Posted November 2, 2012 Noen her inne som har skrudd en del på partnere,og enda bedre: Dieselpumpene på disse?? Har skiftet pumpe på en 1,9 99model men en fra en annen peugeot så måtte koble litt om , men fikk sydd det sammen og prøvestartet men den starter kun på startgass, og selv da sliter den veldig med å gå. Timingen er sjekket..ENYONE?
grcossie Posted November 2, 2012 Posted November 2, 2012 Har du sjekket om det kommetr diesel inn på dysene? Er vell en stopp solenoid på disse, visst ikke den får strøm, så stenger den for diesel
Cosworth_ftw Posted November 2, 2012 Author Posted November 2, 2012 hmm kan jo se om det kommer noe fra dysene, men alt er koblet
Dolk Posted November 2, 2012 Posted November 2, 2012 Det er vel den armen på fremkant som er stopp, sjekk at den står der den skal stå. Men det er vel tenningstidspunkt som er ute på de vide viddene her? -Rs Cosworth-
Cosworth_ftw Posted November 2, 2012 Author Posted November 2, 2012 Den som er festet i en vaier? Den er timet etter autodata så skal jo være på stell..
Torgeir B Posted November 3, 2012 Posted November 3, 2012 Ta noen bilder, mye enklere å se om du har klussa det til eller ikke.Er det gammle mekaniske typen så er det enkelt, rett timing og strøm til magnet\stopp ventilen. Har kjørt sånn dritt i snart 7 år 86 3dr IS
Cosworth_ftw Posted November 3, 2012 Author Posted November 3, 2012 I helvete for noe dritt ja! skal aldri skru på en franskmann igjen!!! Ja pumpen var ikke helt like kabler på og div så skal få tatt noen bilder
Torgeir B Posted November 3, 2012 Posted November 3, 2012 I helvete for noe dritt ja! skal aldri skru på en franskmann igjen!!! Ja pumpen var ikke helt like kabler på og div så skal få tatt noen bilder Har kanskje pumpe til deg om det er gamle typen du trenger 86 3dr IS
Cosworth_ftw Posted November 3, 2012 Author Posted November 3, 2012 Det er ikke bosch, men den andre typen som sto i, tror det bosch som står i nå! men ikkje "#(¤)= om eg gidder å bytte pumpe igjen , men takk for tibudet hehe
Torgeir B Posted November 4, 2012 Posted November 4, 2012 Eg har den "andre" typen liggendes 86 3dr IS
Larcsern Posted November 5, 2012 Posted November 5, 2012 Heisann! Har akk blitt ferdig med slik drithaug Fikk også bare starta`n på startgass. Grunnen der var dårlige dyser og en av dem var kaputt. - Ford Sierra 86` IST (3-dørs) - Prosjektbilen - Ford Sierra 86` (3-dørs) - Lekebil med 24v- Ford Sierra Cosworth Limited Edition (117/700) - Garasjebil Min Selges tråd! Min Ønskes Kjøpt tråd!
Cosworth_ftw Posted November 5, 2012 Author Posted November 5, 2012 Hehe høres bra ut, da har jg litt å se på
Recommended Posts