jab Posted November 1, 2012 Posted November 1, 2012 (edited) vi har en 97 mod bobil 2,5 turbo diesel som har stått i noen uker og når jeg fyra opp idag lyser gule lampa på innstrumentene. nivå er bra og ingen synlig lekkasjer hva kan det være?? hvor sitter kontaktene/følerne på de motorene?? ser 2 stk nære ved verandre oppå motoren ser ingen på selve gulfiskebollen Edited November 1, 2012 by jab
twin turbo Posted November 2, 2012 Posted November 2, 2012 (edited) sikker på det ikkje er diselfilter føleren??? vis det er vann i filter så lyser den, står i såfall under dieselfilter. drener da filter med tappeskrua til du ser det er diesel som kommer ut. den lampa meiner eg såg ut som ei "vanningskanne" på ein måte, er mange år sida eg hadde transit nå så hukser ikkje heilt 100, men vil mest tru det er den du har... kan ikkje hugse at det er noen gul lampe på kjølesystemet på den. Edited November 2, 2012 by twin turbo trehjulsykel
jab Posted November 2, 2012 Author Posted November 2, 2012 (edited) aaaaaaah det var noe jeg skal sjekke - kanskje t.0.m lite drivstoff???? vet det er skrapet og har tenkt og fylle opp tanken før kulda setter inn var sikker på det var kjølevannet jeg hehe ps det er den lampa som sitter til venstre for motorlampa dvs for seg selv mellom rattet og innstrumentene Edited November 2, 2012 by jab
Recommended Posts