christiansen Posted October 28, 2012 Share Posted October 28, 2012 (edited) Biltema katalysator til Mondeo GLX 2.0 1995. Noen som har prøvd? Funker den; og event. hvor lenge? Edited October 28, 2012 by christiansen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Skybert Posted October 28, 2012 Share Posted October 28, 2012 Har ikke prøvd til mondeo, men til volvo v40. Fungerte greit men ikke fin lyd av den ivertfall. Hørtes ut som det var veldig tynt blekk og ga en slaks singlende lyd om du skjønner. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tore_TJ Posted October 28, 2012 Share Posted October 28, 2012 Trenger du den da? Kjørt uten på begge mine mondeoer og de gikk alltid gjennom eu kontrollen mtp utslipp.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Galaxis Posted October 28, 2012 Share Posted October 28, 2012 Opererte min katalysator jeg også da innmaten inni løsnet å la seg på tvert inni potta, skar den i to å tok ut platina kubene som ligger inni og sveiset den sammen igjen, gikk gjennom EU kontroll den også på autorisert Ford verksted. Galaxis. Ford Mondeo Titanium X 2010 2.0 TDCI 140hk MK4 (Panter Black)Ford Mondeo Ghia 2004 2.0 TDCI 130hk MK3 (INK BLUE)Solgt! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts