larshbs Posted October 23, 2012 Share Posted October 23, 2012 Skiftet Bensintank idag også nå får jeg ikke start på den.. Gamle bensin tanken var full av rusk, Men den gikk helt fint til jeg byttet til den helt nye tanken.. Trenger seriøs HJELP!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
k3nn37 Posted October 23, 2012 Share Posted October 23, 2012 starter pumpa?.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
larshbs Posted October 23, 2012 Author Share Posted October 23, 2012 (edited) Pompa starter og går.. har også sjekket tur/retur slangene, og der var det bensin.. Når jeg satte bil på bukken så gikk den helt fint. det er jo vanligvis bensin igjen fra pumpa og inn på motor, Også skal den begynne og ruse seg opp når den begynner og gå tom for bensin, men nå slår den ikke etter en gang.. Edited October 23, 2012 by larshbs Link to comment Share on other sites More sharing options...
Larcsern Posted October 24, 2012 Share Posted October 24, 2012 Sjekka rele? Dårlig kontakt på pumpa? Lekkasje noe sted? Hvordan er regulatoren? - Ford Sierra 86` IST (3-dørs) - Prosjektbilen - Ford Sierra 86` (3-dørs) - Lekebil med 24v- Ford Sierra Cosworth Limited Edition (117/700) - Garasjebil Min Selges tråd! Min Ønskes Kjøpt tråd! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Skybert Posted October 24, 2012 Share Posted October 24, 2012 Test med litt startgass, går den da så sjekk at tur og retur ikke er stablet feil. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fordcossi Posted October 24, 2012 Share Posted October 24, 2012 satt på strømmen rigtig? du kan nemlig kjøre bensinpumpen i revers om du forstår? prøv å bytt pluss å minus. Link to comment Share on other sites More sharing options...
larshbs Posted October 24, 2012 Author Share Posted October 24, 2012 Har funnet ut att det var bensin pumpa, så for se om den starter ikveld viss jeg får tak i! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts