Jump to content

Optimist?


D.D.Wernberg

Recommended Posts

Er vel lov å begynne å lure når man ser sånne annonser:

 

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=37867113

 

140hk i en is? lov å lese vognkortet når man skal selge vel :P også 1000kr for noe som øker bilens verdi med 10 lapper? Trur jeg ville holdt meg unna denna luringen xD

Ford Sierra 5dr '87 2.0i

Ford Sierra 3dr '86 2.9i

Dodge Dart '73 slant six

Prosjekttråd Brødrene Wernberg

Link to comment
Share on other sites

Ja dette var jo en... perle(?)..

[] 07 Audi A6 Allroad 2.7 TDi Q, kvartsgrå.

[] 15 Ford Fiesta 1.0 Ecooboost titanium, candy blue

[x]10 VW Golf 1.6 TDi shark blue "sommerblå"

[x]11 Ford Focus 1.6TDCi Titanium, Candy Red

[x]01 Ford Mondeo 2.0L GHIA, pepper red

Link to comment
Share on other sites

hehe ja. men er ikkje utrulig att det er gjort noe med den da 140hk i ohc ikkje er noe heksekunst... men bil var ikkje akkurat noe glansbilde nei.

 

Så sant, så sant, men da ville vel en oppgående selger (herav mannen i gata) lagt til det på et slags skrikene måte i annonsen? :lol: antar jeg da xD

Ford Sierra 5dr '87 2.0i

Ford Sierra 3dr '86 2.9i

Dodge Dart '73 slant six

Prosjekttråd Brødrene Wernberg

Link to comment
Share on other sites

hehe ja. men er ikkje utrulig att det er gjort noe med den da 140hk i ohc ikkje er noe heksekunst... men bil var ikkje akkurat noe glansbilde nei.

 

Sendte mail og spurte hva som var gjort jeg, og om han kunne dokumentere effekten. Fikk til svar at han ikke visste hva som var gjort, og ikke hadde noe papirer fordi han hadde tatt bilen i innbytte. Spurte da om hvordan han kunne si at den hadde 140hk, og da svarte han at selgeren var bilmekaniker :P

Link to comment
Share on other sites

Så ikke veldig velholdt ut den akkurat nei. 140hk er mer enn motorstyringen klarer å levere umodifisert, så har den 140hk bør det finnes synlige modifikasjoner.

- 98 Pajero 2800 GLS, bruksbil/trekkbil.- 97 V70, x-bruksbil/traktor.- 84 Mod. Sierra GL, X-bruksbil, isbanebil nå, med bakstillinga opphengt i alu foringer og snart NA trimma motor :D

-200 Tahoe 5.3 LT, LPG drift.
- Diverse Megasquirt prosjekter.
- 87 Sierra sedan Cosworth 4x4, T34 kulelagra hybrid. Har veket til fordel for 98 Mustang SVT Cobra.
- Cossie4x4 LE delebil, og annet til salgs.

Youtubekanal

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...