Jump to content

senking + effanlegg

Recommended Posts

Guest spurs
Posted

har et par spørsmål.. har montert senkefjører kun framme ikke bak.. vil det bli vanskelig ved eukontroll?? (alle er vel ikke like nøye på d..?)

+ er d verdt å gi ca 3500 for simons effektanlegg.. (bilextra)? noen som vet om billigere?

Guest spurs
Posted

thx jeps får høre med mekonomen da...

Guest Hooligan
Posted

hør med autodeler eller autolager de ska visst være billig, rundt 1500,-

Guest Expl0rer^
Posted

paste url om du finner no greit no ;)

Guest spurs
Posted

;) nå har eg senkan bak og så d...

Effanlegg...::: autodeler: ca 2150.- + frakt, oppkrav.... autolager hadde isje... :blink: så sånn e d...

Guest Hooligan
Posted

sist eg snakke med dem så sku dem ha 1500 kr for effektanlegg, men hvor holder du til da?

Guest spurs
Posted

holder til i haugesund...! mekonomen::ca 2750.- ;)

så .. da bestilte eg fra autodeler... :P

Guest Hooligan
Posted

hvor mange tommer var anllegget da?? :P

Guest H.M.Kongen
Posted

simons 2,5" effektanlegg er det ikke mye fart i.det er drittkjipt.ikke no grom lyd.gå heller på svendsen og få de til og bygge et for deg der.masse bedre.

Guest Lothar
Posted

Er ikke det litt dyrt?

Guest Ford Gnomen
Posted

Snekre sjøl i garasja er best.

Guest H.M.Kongen
Posted

det er hvertfall bedre enn simons.simons er ikke no mer enn ett orginalt anlegg,hvertfall ikke med hensyn til lyd og ytelse.kanskje man må gi noe rundt det samme hos svendsen for 2,5" kanskje litt mer men det er det så absolutt verdt.lage selv er også en mulighet hvis man er drevne på sveising.kommer kanskje billigst ut av det da hvis du kjøper 2,5" på f.eks mekonomen.men uansett,IKKE kjøp simons.du kommer til og bli råskuffa.

Guest Ford Gnomen
Posted

Bruk penga på grenrør heller.

• 2 weeks later...
Guest spurs
Posted
<_< va sje møje futt i simons nei...
Posted

huff da :(

noen som vet hvor mye svensen eksos tar for et?

ford-forum.jpg

'95 Mercedes C200 | x'97 Mercedes C230 | x'85 Mercedes 190E | x'97 Mercedes E280 | x'90 Nissan 200SX S13 | x'94 Mercedes E220 | x'91 Ford Sierra CLX Sedan (savner)

Posted

til min ohc sedan ville dem ha ca 4000, 2.5" annlegg, og da kjøpte eg bakpotte selv, dette var pris fra grenrør og ut til potten..

Posted

kjøpte meg røyrer nå og har sveiset meg eksosanlegg til is turboen. lerte meg faktisk å sveise mens eg lagde anlegget. vart dårleg sveising i starten, men det holder.

kjøpte dette hos cdcardic (simons røyrer)

3stk 1000mm 3" til 129kr pr stk

1stk lyddemper turbotight 250mm 525kr

1stk lyddemper turbo 500 mm 760 kr

fra turboen til rett bak torpedoveggen brukte eg 2.5" skiltrøyr. skråskjerte og sveiste for å få bøyg på det.

røyra går rett bak fra torpedoveggen. satser på det blir ok med lyd etter som eg har 2 lyddempere + turbo.

eineste som er ulempen med å lage sjølv er at det tar lenger tid enn å kjøpe ferdigt. men man kan jo også tilpasse sjølv med korleis lyddemparar man vil ha osv..