RobinB Posted October 13, 2012 Posted October 13, 2012 (edited) Trenger motorlabber for 2-liter OHC i Granada MK1. Mulig jeg kan bruke fra Mk2 også? Trenger også girkassetravers, den typen hvor festet på kassen er foran innfestingen til traversen. Edited October 13, 2012 by RobinB
RobinB Posted October 20, 2012 Author Posted October 20, 2012 En siste bump før jeg kjøper flatstål og lager greiene selv Kom igjen, spar meg for noen timer arbeid da
to far gone Posted October 20, 2012 Posted October 20, 2012 En siste bump før jeg kjøper flatstål og lager greiene selv Kom igjen, spar meg for noen timer arbeid da tlf nr så sende jeg det til en som antagelig har ;-) HAR MYE FORD DELER SIERRA/TAUNUS PM VED SPØRSMÅL
Trones... Posted November 16, 2012 Posted November 16, 2012 Kan skaffe mest sansynlig til deg send meg en PM med nr ditt.. Mvh. Trones...87. Merkur XR4TI.06. Ford Focus 3 dørs. MS Sport. (til salgs.)69. Ford Capri 1600GT. 80. Ford Fiesta(til salgs). 08. Ford Mondeo 2.0 tdci. HUSK å resirkulere plast! Visste du at 2kg plast sparer 4kg olje, som kan refineres til 1l bensin til å fôre lekene mine.
Recommended Posts