armani Posted October 16, 2012 Posted October 16, 2012 Bare selve drevsatsen (hvis man allerede har en tko) med modifisert shifterlokk ligger på rundt $1700. Det er inkludert såkalt cryo-behandlede drev. 2wd sierra cosworth
87RS Posted October 16, 2012 Posted October 16, 2012 Hvor kjøper dere tko 600 kassene rimligst da ? Skal ha en med vanlig drev og 0.64 overgir.... Mvh
Breda Posted October 16, 2012 Posted October 16, 2012 Jeg kjøpte mine synckasser fra en tuningsjappe, husker ikke navnet. Dogkassa rett fra liberty Signatur kan være på inntil 5 linjer i normal skriftstørrelse, eller bilde/banner-størrelse 100x800 pixler
armani Posted October 16, 2012 Posted October 16, 2012 Hvor kjøper dere tko 600 kassene rimligst da ? Skal ha en med vanlig drev og 0.64 overgir.... Mvh Hvorfor 0.64? Med frakt og moms er det ikke så mye å spare på å kjøpe fra usa egentlig. Bare frakta koster $600 dollar for komplett kasse. 2wd sierra cosworth
WRC Posted November 5, 2012 Posted November 5, 2012 Jeg har en Tremec kasse som kommer mest sansynligvis til salg om en stund. Dette er da en med vanlige synroringer i. Usikker på utveksling, men det kan sjekkes opp, da jeg har alt av spec på denne liggende et sted. Denne står på en cosworth nå, og har da også clutch hus som passer til cosworth. Intresserte får ta kontakt på PM, så får vi evt ta det derifra. Noen som har formeninger på pris for en slik kasse, inkl clutchus bolt on på cosworth.? RS 500 Cosworth edition
Recommended Posts