sierra1 Posted October 10, 2012 Share Posted October 10, 2012 Hei lurer på om noen vet om 16v topp fra scorpio 2.0 passer på 8 v doch?Evt ledningsnett osv. Mvh Asle Link to comment Share on other sites More sharing options...
k3nn37 Posted October 10, 2012 Share Posted October 10, 2012 de bruker samme blokk/bunndel.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
sierra1 Posted October 10, 2012 Author Share Posted October 10, 2012 de bruker samme blokk/bunndel.. Ok, var det jeg trodde. Hva skjer om du bruker ledningsnett fra 8 v doch da? Link to comment Share on other sites More sharing options...
k3nn37 Posted October 10, 2012 Share Posted October 10, 2012 Ok, var det jeg trodde. Hva skjer om du bruker ledningsnett fra 8 v doch da? ingenting.. for det passer ikke Link to comment Share on other sites More sharing options...
sierra1 Posted October 11, 2012 Author Share Posted October 11, 2012 ingenting.. for det passer ikke Hva om du lager en overgang så du får brukt 8v innsuget?Så et bilde av en 16 v, så ikke noe fordeler på kammen.Hvor ligger den? Har aldri rørt en 16v fra scorpio før Hvordan blir det med regkjeden osv? Link to comment Share on other sites More sharing options...
k3nn37 Posted October 11, 2012 Share Posted October 11, 2012 Hva om du lager en overgang så du får brukt 8v innsuget?Så et bilde av en 16 v, så ikke noe fordeler på kammen.Hvor ligger den? Har aldri rørt en 16v fra scorpio før Hvordan blir det med regkjeden osv? hmm.. vel.. nei.. alt du lurer på står her.. Min link Link to comment Share on other sites More sharing options...
Torgeir B Posted October 17, 2012 Share Posted October 17, 2012 ingenting.. for det passer ikke Feil min 2.0 16v gikk med dohc ledningsnett og edis 4 tenning 86 3dr IS Link to comment Share on other sites More sharing options...
k3nn37 Posted October 17, 2012 Share Posted October 17, 2012 (edited) Feil min 2.0 16v gikk med dohc ledningsnett og edis 4 tenning ja.. å om jeg ikke husker feil så var det ikke akkurat noen bolt on løsning, å det var endel problemer.. det er et langt stykke imellom flytt/kjørbar og bruksbil eller optimal vettu.. å det klarer man rett å slett ikke med org 8v hjernen, dener verken juserbar eller er laget for en fordelerløs 16v topp.. Edited October 17, 2012 by k3nn37 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts