hår ball Posted October 4, 2012 Share Posted October 4, 2012 Mine satt jeg bare på og skrudde fast. Ingen problemer.. samma hær, bolt on! Link to comment Share on other sites More sharing options...
twin turbo Posted October 4, 2012 Share Posted October 4, 2012 vis bil er bein og bra så går det som regel bra uten modifisering. tårnstag er også eit must egentli for å støtte opp tårna og ta føre over belasting fra side til side. vis du har justerbart så kan du skru litt på det og sjå kor mjuk karroseriet egentli er... ikkje skru mykje da den går egentli meir eller mindre fritt til bil ikkje passer noe lenger, men sett den opp med litt spenn utover(samme gjelder framme tårnstag som ikkje er oppspent er ikkje funksjon i). eg har justerbart stag bak og justere den så ser eg tydlig att bakskjermer endrer seg trehjulsykel Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krona Posted October 4, 2012 Share Posted October 4, 2012 Men pkk og coilovers er jo ikke akkurat verdens største bekymring da, tar jo 30 min å bytte til vanlig før og etter kontrollen. Ehh, hva er det som tar 30 minutter? Har vel ikke tatt med tiden det tar og slippe ned bakstillinga og ta ut og sette inn fjørene da vel? Ford Escort RS Turbo S1 Ford Escort RS Turbo S2 Ford Escort XR3i 1983 Ford Escort RS1600i 1985 replika Ford Escort 1.3 1981 Volkswagen splittbuss 1967 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Breda Posted October 4, 2012 Share Posted October 4, 2012 Ehh, hva er det som tar 30 minutter? Har vel ikke tatt med tiden det tar og slippe ned bakstillinga og ta ut og sette inn fjørene da vel? Jo, for jeg slapp aldri ned bakstillingen. Holder lenge å løsne dempern og la brua få litt hjelp nedover med spett mens fjæra blir skrudd inn. Signatur kan være på inntil 5 linjer i normal skriftstørrelse, eller bilde/banner-størrelse 100x800 pixler Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krona Posted October 4, 2012 Share Posted October 4, 2012 Jo, for jeg slapp aldri ned bakstillingen. Holder lenge å løsne dempern og la brua få litt hjelp nedover med spett mens fjæra blir skrudd inn. Jeg har prøvd det, men fortsatt ikke nok klaring selv med spett Hadde kanskje ikke orginale bremseslanger mellom kaross og bakstilling heller da? På min har jeg det og måtte koble fra og ta runden med bremselufting etterpå også Ford Escort RS Turbo S1 Ford Escort RS Turbo S2 Ford Escort XR3i 1983 Ford Escort RS1600i 1985 replika Ford Escort 1.3 1981 Volkswagen splittbuss 1967 Link to comment Share on other sites More sharing options...
twin turbo Posted October 5, 2012 Share Posted October 5, 2012 det holder som regel som breda sier, eg har i noen tillfeller sluppe ned diffen så den får dette lenger ned bak, da pleier det ivertfall å gå så å si uansett fjører. trehjulsykel Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now