mk3_01 Posted September 30, 2012 Share Posted September 30, 2012 Hei! Driver å ser på litt "småstyling" til mondeoen, og så på noen fine baklykter. Dette er en 01 Mondeo GHIA (2 liter bensin), fabrikksenket og 18" felger, veldig pen bil. På beskrivelsen til baklyktene står det at de passer på modellene 21-10-2005 til 19-03-2007 , men ser ikke noe forskjell i passformen på 2001 lyktene. Så det jeg kort og godt lurer på er om disse lyktene vil passe på 2001 modellen? Tror disse lyktene og en liten spoiler vil gjøre stor forskjell ( noe alà dette http://www.magnatuning.ro/images/picture_18077.jpg ) Link til lyktene : http://www.fordpartsuk.com/shop/ford_mondeo_rh_rear_stop_and_flasher_lamp_assy_f_1464086_c_178.htm Link to comment Share on other sites More sharing options...
focusst Posted September 30, 2012 Share Posted September 30, 2012 Sjekk med Ford om kontaktene er like Over til fienden... Link to comment Share on other sites More sharing options...
mk3_01 Posted September 30, 2012 Author Share Posted September 30, 2012 Takker for kjap svar! Kontaktene burde ikke være det værste, da man enkelt kan lage seg en overgang vha. litt elektrikkerutstyr. Er egentlig mer interessert i om noen vet om de fysisk passer inn i karosseriet på bilen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jokke2k Posted September 30, 2012 Share Posted September 30, 2012 Takker for kjap svar! Kontaktene burde ikke være det værste, da man enkelt kan lage seg en overgang vha. litt elektrikkerutstyr. Er egentlig mer interessert i om noen vet om de fysisk passer inn i karosseriet på bilen? Gjort det på min 2001 mod, funka fjell det! Link to comment Share on other sites More sharing options...
mk3_01 Posted September 30, 2012 Author Share Posted September 30, 2012 Gjort det på min 2001 mod, funka fjell det! Dayum, her snakker vi vettu :-) Den var pen, synes bilen ser mye nyere ut med de lyktene av en eller annen grunn.. Kjøpte du de på siden jeg linket til, eller her i norge? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jokke2k Posted September 30, 2012 Share Posted September 30, 2012 Kjøpte de på ebay.co.uk. Ja, det gjør seg med de lyktene! Gjør seg også med facelift frontfanger! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts