Granada28GL84 Posted September 24, 2012 Posted September 24, 2012 Her vil jeg legge ut alle Rtikkler jeg har komt over, og som jeg har samlett gjennom tiden.Jeg har noen private dokumenter som vognkort osv som jeg har personlig fått, det må dere selv kontakte eierne og spør om og få.Klistre gjerne denne siden mange spør om papirer for godkjenning ditt og datt. Mvh Jann
Hans Chr Posted January 7, 2013 Posted January 7, 2013 Du har samlet en stund. 2 av de dokumentene du har lagt ut (det fra Ford ang forskjeller på modeller, og det fra ACCN ang motorstørrelser) du har er det jeg som har scannet inn og lagt ut for mange år siden. Morsomt å se at de fins på nettet enda. Det var og noen nye jeg ikke har sett før. Ang vognkort så kan hvem som helst gå på biltilsynet å få utskrift på tekniske data så lenge de har skilt nr på bilen. Får selvfølgelig ikke ut et vognkort, men alt som står på det. -Ford Granada 1976 (2.0/ 2.8Inj)4D nå 5.7 V8 prosjekt -Ford Granada 1978 2.0L 4D Prosjekt/ bruksvetteran -Jeep Grand Cherokee 2000 konebil og trekkvogn -Chrysler Voyager 1993 3.3SE -Ford Granada 76 3.0 Ghia 4D, -Ford Consul 73 3.0 Gt Coupe
grcossie Posted January 7, 2013 Posted January 7, 2013 Dette er bra info, men vognkort er ikke noe privat papir, men offentlig dokument, som man kan få kopi av på biltilsynet på reg nr, da uten eier info selvsagt
Hans Chr Posted January 23, 2013 Posted January 23, 2013 Hei Tror ikke at du får ut en kopi av vognkortet. Vognkortet er jo bla. et bevis for eieren at det er han som eier bilen. Dette kan ikke kopieres. Men du kan få en utskrift av alle data på vognkortet. Har gjort dette på flere biler som jeg har sett har vært ombygget. Personnummer har vært streket over. Man kan og få ut alle eierene som bilen har vært registrert på siden autosys ble tatt i bruk på 80 tallet. Det kan jo være gøy å vite. -Ford Granada 1976 (2.0/ 2.8Inj)4D nå 5.7 V8 prosjekt -Ford Granada 1978 2.0L 4D Prosjekt/ bruksvetteran -Jeep Grand Cherokee 2000 konebil og trekkvogn -Chrysler Voyager 1993 3.3SE -Ford Granada 76 3.0 Ghia 4D, -Ford Consul 73 3.0 Gt Coupe
Recommended Posts