EEH Posted September 18, 2012 Share Posted September 18, 2012 Ønsker å kjøpe en frontfanger til Sierra MK1 av denne typen: Trenger ikke blinklys, de har jeg. Fangeren må være hel og pen på utsiden, fester osv kan være skadet til en viss grad men det vil selvfølgelig påvirke hvor mye jeg er villig til å betale.Send pm eller sms med pris og tilstand.Helst i Oslo/akershus/østfold område. Tlf: 90956650 Mvh Espen Haave Link to comment Share on other sites More sharing options...
zetobbec Posted September 19, 2012 Share Posted September 19, 2012 Ønsker å kjøpe en frontfanger til Sierra MK1 av denne typen: Trenger ikke blinklys, de har jeg. Fangeren må være hel og pen på utsiden, fester osv kan være skadet til en viss grad men det vil selvfølgelig påvirke hvor mye jeg er villig til å betale.Send pm eller sms med pris og tilstand.Helst i Oslo/akershus/østfold område. Tlf: 90956650 Mvh Espen Haave Ring Trygve, 98689096Skien Gamle ford'er dør aldri- de går bare fortere... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Homemade Posted January 5, 2013 Share Posted January 5, 2013 Ønsker å kjøpe en frontfanger til Sierra MK1 av denne typen: Trenger ikke blinklys, de har jeg. Fangeren må være hel og pen på utsiden, fester osv kan være skadet til en viss grad men det vil selvfølgelig påvirke hvor mye jeg er villig til å betale.Send pm eller sms med pris og tilstand.Helst i Oslo/akershus/østfold område. Tlf: 90956650 Mvh Espen HaaveJeg tror jeg har 97047927 Link to comment Share on other sites More sharing options...
VKS Posted April 1, 2013 Share Posted April 1, 2013 Fått ordna deg fanger? Har en sånn liggende, som du kan kjøpe billig og blinklysa følger med gratis Link to comment Share on other sites More sharing options...
admiralen Posted April 24, 2013 Share Posted April 24, 2013 (edited) har ny fanger tilsalgs Edited April 24, 2013 by admiralen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts