"Lakkelars" Posted September 17, 2012 Posted September 17, 2012 (edited) Heibilen min eter dekk fant jeg ut...de dekkene som sitter på har vært brukt en tre fire sesonger maks,var rimelig slitt i kantene da jeg kjøpte bilen og brukte den i sommer.nå er dekkene direkte søppel.Men ser også at bilen har en ganske markert vinkel som dette bak på focusen min /''\ nå er det kord godt synlig på innerkant av dekka.tror dette er løsningen bakeibach pro alignmenteller detterear camber kit (skrue løsning) camber justering foran Edited September 18, 2012 by "Lakkelars" Mvh Morten 2005 focus 2.0 sport combi MS design1995 mondeo 2.0 4x4 SOLGT 3 stk 1996 mondeo delebiler HUGD1993 corolla 1,3 SPIKER! KJØPES PÅ COOP OBS
Gersa Posted December 10, 2012 Posted December 10, 2012 (edited) Hadde denne skruveløsningen på min -99 Focus. Hadde vel ca 35mm senkesett. Slet med det samme som deg og fikk redusert slitasje etter jeg monterte dette blir ikke så mye forskjell men kanskje -+ 1-2 grader. Justerte det slik så det korrigerte masksimalt ut jeg. Var litt filing under montasjen men helt ok jobb.. Må fjerne den orginale mutteren som navet monteres i. Kappe kappe kapp Edited December 10, 2012 by Gersa
Loffen Posted December 23, 2012 Posted December 23, 2012 Har sånn skruesett tilsalgs om noen trenger.... Tlf 95171891 -05 Ford Focus 1.6 tdci -88 Ford Sierra Cosworth
Recommended Posts