viceguy Posted September 12, 2012 Share Posted September 12, 2012 (edited) sletta Edited November 16, 2013 by viceguy Link to comment Share on other sites More sharing options...
2.3 GL Posted September 12, 2012 Share Posted September 12, 2012 Pluss kabelen kan ligge på hvilken side som helst så lenge den ikke ligger sammen med phonokabelen. Å få den gjennom torpedoveggen kan jeg nok ikk gi noen sikre tips på da jeg ikke kjenner mondeo godt nok. Du kan fint trekke phonokabel å remote under midtkonsollen men tidligere erfaringer sier meg at det er lettere i en av sidene. Fikk ganske store problemer med å få kabelen under teppet fra midtkonsollen å til baksetet. Riktignok i en scorpio men jeg regner ikke med teppet er no løsere lagt i en mondeo. Sideways is the new forward 17m P7-1 Turnier (selges/byttes i scorpio) Sierra mk1 2.0 Lat:)Prosjekttråd Link to comment Share on other sites More sharing options...
viceguy Posted September 12, 2012 Author Share Posted September 12, 2012 (edited) sletta Edited November 16, 2013 by viceguy Link to comment Share on other sites More sharing options...
2.3 GL Posted September 12, 2012 Share Posted September 12, 2012 Remote kabelen gir sjeldent problemer med støy så lenge phonokabelen er i orden. Det som kan gi støy er bilens egne ledninger. Så hvis du kan unngå de så mye som mulig så er det ett pluss Sideways is the new forward 17m P7-1 Turnier (selges/byttes i scorpio) Sierra mk1 2.0 Lat:)Prosjekttråd Link to comment Share on other sites More sharing options...
cossiemk1 Posted September 12, 2012 Share Posted September 12, 2012 Den ledningen i midten av signalkabelen er ikke beregnet til remote i utgangspunktet, men den kan fint brukes til det, og det er det de fleste bruker den til, men den er egentlig til å jorde spilleren sammen med forsterkeren for å unngå støy Link to comment Share on other sites More sharing options...
2.3 GL Posted September 12, 2012 Share Posted September 12, 2012 Funker det? Jeg har hverken brukt den til remote eller noe annet når jeg har lagt opp stereo i bilen. Er i grunn ikke plaget med støy heller men kan av og til høre litt når kjerringa bruker Iphone til avspilling samtidig som hu lader den. Sorry for OT Sideways is the new forward 17m P7-1 Turnier (selges/byttes i scorpio) Sierra mk1 2.0 Lat:)Prosjekttråd Link to comment Share on other sites More sharing options...
viceguy Posted September 12, 2012 Author Share Posted September 12, 2012 (edited) sletta Edited November 16, 2013 by viceguy Link to comment Share on other sites More sharing options...
alelys Posted September 12, 2012 Share Posted September 12, 2012 Bor hull gjennon torpedoveggen, ha på litt ny lakk der og sett i en gummipropp, tre kabelen igjenom. Det er nå ikke noen "bestemt" plass den må igjenom på Link to comment Share on other sites More sharing options...
viceguy Posted September 13, 2012 Author Share Posted September 13, 2012 (edited) sletta Edited November 16, 2013 by viceguy Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts