Navjord Posted September 9, 2012 Share Posted September 9, 2012 Er det noen som vet om det er mulig å få tak i en "iso" kobling så jeg kan koble sprutet rett på ledningsnette uten å klippe å ødelegge? Sprutet er type: DTAS80 PRO. Gjelder en 1992 4x4 cosworth Link to comment Share on other sites More sharing options...
hår ball Posted September 9, 2012 Share Posted September 9, 2012 Er det noen som vet om det er mulig å få tak i en "iso" kobling så jeg kan koble sprutet rett på ledningsnette uten å klippe å ødelegge? Sprutet er type: DTAS80 PRO. Gjelder en 1992 4x4 cosworth da må du nokk lage kontakten selv.. Vet hadland tuning har laget kontakt med overgang for vipec sprutet. Min erfaring er at den orginale kabelmatta med stor fordel kan byttes ut, om du kjøpte med ledningsnett på sprutet vell og merke, du sparer deg for mange timer med bannskap og feilsøking..gikk i den fella selv, nå er det snart bare igjen ledningene til map sensor og tps som er fra orginal nette. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tore_TJ Posted September 10, 2012 Share Posted September 10, 2012 Som mr. Ball sier.. glem det originale nettet hvis du har muligheten å legg opp nytt. Begynner å bli noen år gamle disse ledningsnettene og tror mange hadde fått sjokk om de hadde åpnet å sett hva som kontrollerer 204-500+hk.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
hår ball Posted September 10, 2012 Share Posted September 10, 2012 Som mr. Ball sier.. glem det originale nettet hvis du har muligheten å legg opp nytt. Begynner å bli noen år gamle disse ledningsnettene og tror mange hadde fått sjokk om de hadde åpnet å sett hva som kontrollerer 204-500+hk.. ledninger har jo egentli ikke noe bestfør stempling, så om alt hadde vært urørt, og ikke fiksa på av alskens 1000 kunstnere, så hadde det nokk latt seg gjøre.i sedanen min, viste det seg å være l8 motornett, hove kontaktene var kappa av og lodda sammen bare dær var det mange potensielle feil kilder.. ledningene til banke sensoren/lamda sensor var brukt til noe helt annet, bare rotet! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tore_TJ Posted September 10, 2012 Share Posted September 10, 2012 ledninger har jo egentli ikke noe bestfør stempling, så om alt hadde vært urørt, og ikke fiksa på av alskens 1000 kunstnere, så hadde det nokk latt seg gjøre.i sedanen min, viste det seg å være l8 motornett, hove kontaktene var kappa av og lodda sammen bare dær var det mange potensielle feil kilder.. ledningene til banke sensoren/lamda sensor var brukt til noe helt annet, bare rotet! I et tørt og temperert område som et hus kan jeg være enig med deg, men i et vått og varmt/sprengkaldt motorrom vil jeg si det er noe begrenset levetid på isolasjonen dessverre.. Da jeg reiv ut mitt ledningsnett var det sjukt mye svart kobber å finne.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
hår ball Posted September 10, 2012 Share Posted September 10, 2012 I et tørt og temperert område som et hus kan jeg være enig med deg, men i et vått og varmt/sprengkaldt motorrom vil jeg si det er noe begrenset levetid på isolasjonen dessverre.. Da jeg reiv ut mitt ledningsnett var det sjukt mye svart kobber å finne.. uansett så er vi enige om at et nytt er og foretrekke Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now