Stian MH Posted July 30, 2013 Share Posted July 30, 2013 hva betalte du for den maskinen ? [] 07 Audi A6 Allroad 2.7 TDi Q, kvartsgrå. [] 15 Ford Fiesta 1.0 Ecooboost titanium, candy blue [x]10 VW Golf 1.6 TDi shark blue "sommerblå"[x]11 Ford Focus 1.6TDCi Titanium, Candy Red[x]01 Ford Mondeo 2.0L GHIA, pepper red Link to comment Share on other sites More sharing options...
Spock Posted July 30, 2013 Author Share Posted July 30, 2013 Jeg ga kr 1634,- for den hos BSbildeler - de har en slik hentebu rett i nærheten Det fulgte med en 125mm bakplate og bag. Ford Focus 1.6 Bensin Trend 2005 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Da9el Posted August 5, 2013 Share Posted August 5, 2013 ikke min bil men en mondeo på jobben jeg ga samme jobb som på min. focusn min var værre en dette i lakken men gir dere en 50/50 av mondeoen jeg jobbet med. en annen mondeo jeg jobbet på sorry for mye mondeo men jobber på Ford så får tatt litt bilder innimellom.. min focus fikk vannskrekk av swisswax shield digger hjulbuene på mk2 nesten tørr etter avspyling shield produkter jeg bruker: MG #105wurth p20wurth p30swisswax shielchemical guys pete 53å mye meguiars i tilbehør/detailingflex da maskin (4500.- ca) 08 Ford Focus 2.0tdci Titanium stv Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stian MH Posted August 5, 2013 Share Posted August 5, 2013 Du bruker ikke roterende maskin i det hele tatt ? [] 07 Audi A6 Allroad 2.7 TDi Q, kvartsgrå. [] 15 Ford Fiesta 1.0 Ecooboost titanium, candy blue [x]10 VW Golf 1.6 TDi shark blue "sommerblå"[x]11 Ford Focus 1.6TDCi Titanium, Candy Red[x]01 Ford Mondeo 2.0L GHIA, pepper red Link to comment Share on other sites More sharing options...
Da9el Posted August 5, 2013 Share Posted August 5, 2013 nix kun DA..en kostbar kvalitetsmaskin kan ikke helt sammenlignes med "billigmaskiner" som vi selger på bilxtra(jobber fast der og extra på ford/sentrum auto) biltema, jula osv.. di funker greit til lett bilpleie en gang iblant men ikke til det jeg jobber med 08 Ford Focus 2.0tdci Titanium stv Link to comment Share on other sites More sharing options...
ST225.350 Posted August 5, 2013 Share Posted August 5, 2013 Blir det stor forskjel på og bruke marskin til polering vs Manuelt? Mittsubishi colt mk1 (Drept 2 stk motorer, og hugd) Mercedes benz 89 modell. (drept motor og karoserri) Golf 3 94 (et karoserri drept, en gearkasse drept, en motor Drep så hugd) Golf 3 96 (En motor drept og så solgt) Smart Roadster Brabus (solgt) Ford Focus ST225 DSCI Stage 4 (En motor blok drept) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mondeo Power Posted August 5, 2013 Share Posted August 5, 2013 På en slitt lakk klarer du aldri å få samme resultat som med en maskin. Det har bla noe med varmen som oppstår ved bruk av maskin. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ST225.350 Posted August 5, 2013 Share Posted August 5, 2013 hmm sier noe der. men håper på og få lakkert om bilen ettervert nå.. bare jeg finner noen som kan dette Mittsubishi colt mk1 (Drept 2 stk motorer, og hugd) Mercedes benz 89 modell. (drept motor og karoserri) Golf 3 94 (et karoserri drept, en gearkasse drept, en motor Drep så hugd) Golf 3 96 (En motor drept og så solgt) Smart Roadster Brabus (solgt) Ford Focus ST225 DSCI Stage 4 (En motor blok drept) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Da9el Posted August 5, 2013 Share Posted August 5, 2013 har ikke orket å vurdert et slikt resultat for hand engang..mange timer med maskin..har brukt ca 16 timer på min.enda ikke helt fornøyd 08 Ford Focus 2.0tdci Titanium stv Link to comment Share on other sites More sharing options...
ST225.350 Posted August 5, 2013 Share Posted August 5, 2013 noen av dere her som kjenner noen som kan lakere en bil utvendig? skal lakeres i samme farge som den er idag bare med og fjerne lister som går over dørene og sparkle over. eneste som trengs og gjøres tror jeg. Mittsubishi colt mk1 (Drept 2 stk motorer, og hugd) Mercedes benz 89 modell. (drept motor og karoserri) Golf 3 94 (et karoserri drept, en gearkasse drept, en motor Drep så hugd) Golf 3 96 (En motor drept og så solgt) Smart Roadster Brabus (solgt) Ford Focus ST225 DSCI Stage 4 (En motor blok drept) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stian MH Posted October 23, 2013 Share Posted October 23, 2013 Hva er planen din for vinterklargjøringen i år da ? [] 07 Audi A6 Allroad 2.7 TDi Q, kvartsgrå. [] 15 Ford Fiesta 1.0 Ecooboost titanium, candy blue [x]10 VW Golf 1.6 TDi shark blue "sommerblå"[x]11 Ford Focus 1.6TDCi Titanium, Candy Red[x]01 Ford Mondeo 2.0L GHIA, pepper red Link to comment Share on other sites More sharing options...
Da9el Posted October 24, 2013 Share Posted October 24, 2013 Har ikke kommet så langt enda men blir vel en kjapp runde med DA og menzerna pf2500 på orange scholl pad åsså et par lag med swissvax shield..rain x på ruter å noe etteller annet på felgene Vintern kom brått på hær så har ikke fådd gjort neo vinterklargjøring annet enn att vinterdekkene måtte på siden det låg 25cm nysny forrige fredag Der da? 08 Ford Focus 2.0tdci Titanium stv Link to comment Share on other sites More sharing options...
Spock Posted October 24, 2013 Author Share Posted October 24, 2013 Her blir det nok ingen vinterklargjøring i det hele tatt. La på et lag Collinite 845 voks i juli, vasket bilen sist i forrige uke og den beader som nyvokset enda. Så jeg ser meg fornøyd med dette så lenge.Men har ordnet noe annet før vinteren - nemlig å få til en måte å betjene motorvarmeren via fjernstyring. Jeg har den gamle betjeningen til Defa med et lite kontrollpanel i dashen - kan jo lett bygge om til den nye fjernstyrte varianten - men det koster et par tusen. Så jeg kjøpte heller denne dingsen for et par hundrelapper på Jula: Har også koplet på en lampe på uttaket som henger i et av vinduene i garasjen - så kan jeg se fra stua når strømmen slås på. Fungerer glimrende. Ford Focus 1.6 Bensin Trend 2005 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Da9el Posted April 23, 2014 Share Posted April 23, 2014 Venstre framdør på min Phanter black focus 07.Behadlet med Rupes.scholl. meguiars m188 deep crystal coating 2 08 Ford Focus 2.0tdci Titanium stv Link to comment Share on other sites More sharing options...
2.8i TIC Posted April 24, 2014 Share Posted April 24, 2014 Så bra ut, men synd med appelsinlakk... Her er panseret mitt til sammenligning. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Przemek Posted April 24, 2014 Share Posted April 24, 2014 Så bra ut, men synd med appelsinlakk... Her er panseret mitt til sammenligning.Perfeksjon! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Da9el Posted April 28, 2014 Share Posted April 28, 2014 Ja er noe dritt med den appelsinlakken.. er pent når det er helt speilblankt 08 Ford Focus 2.0tdci Titanium stv Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts