84Granada Posted August 30, 2012 Posted August 30, 2012 Om noen har liggende granada/consuldeler som du gir bort/selger rimelig så ta kontakt! Karosserideler, interiør, eksteriør, motor og drivlinje.Defekte motorer/girkasser o.l er og ønskelig.Burde være i gudbrandsdalen eller nærliggende områder med tanke på frakt, om du ikke vet om enkel og billig transport. Eventuelle deler vil ikke bli forsøkt solgt til andre for å tjene penger, kun ved eventuelle enkele etterspørsler, da til meget gunstig pris.Samles sammen pga privat interesse. Kommer til å bli lagret på tørr låve, nedpakket. Så ingen fare for at delene blir ødelagte. Deler av annen eldre Ford som Capri, Taunus og Cortina kan og mottas om det er gratis, har selv ingen av de modellene så blir eventuelt kun lagret pga entusiasme. Kontakt Vegar på 977 34 280 eller hultafors@ymail.com - 84 Ford Granada 2.3L Jubileum LincolnGranadadeler eller rimelig granada til salgs? Ta kontakt!
joarne-b Posted October 3, 2012 Posted October 3, 2012 Har liggendes pent Ghia ratt til nytype Granada. 6-kant innfesting. Ligger oppi Skjåk
daruu Posted October 3, 2012 Posted October 3, 2012 Kan få kjøpe hele granadaen min? Må ha noe pleie for å overleve som "hel" bil, men er sikkert en kurant delebil evt. Send en PM ved interesse 1982 Granada 2.0 L - Bruksbørse!+ Diverse gammel Volvo
Z10an Posted October 7, 2012 Posted October 7, 2012 Det sto to consul/granada på skroten på Flå sist jeg var der... En sedan, en stv.
84Granada Posted October 7, 2012 Author Posted October 7, 2012 Det sto to consul/granada på skroten på Flå sist jeg var der... En sedan, en stv.Opphuggeri pleier å koste skjorta og mere enn det, har sjekka nærliggende opphuggerier og de skal ha 300 kr bare for en ekspansjonstank og 6-8 tusen for en motor.Derfor håper jeg at om noen sitter på en gammel ford, så ikke send den til hugger'n! Gi den heller bort til noen som vet hva delene er verdt og vil ta vare på det! - 84 Ford Granada 2.3L Jubileum LincolnGranadadeler eller rimelig granada til salgs? Ta kontakt!
84Granada Posted October 30, 2012 Author Posted October 30, 2012 Trenger 5.tr kasse til mk2, defekte lager ingen hindring! - 84 Ford Granada 2.3L Jubileum LincolnGranadadeler eller rimelig granada til salgs? Ta kontakt!
Recommended Posts