xXx Posted August 20, 2012 Share Posted August 20, 2012 hei holder å sette sammen motoren min å lurer på om noe her inne kansje vett svaret.arp rådebolter hvor mangen nm /lb???det fulgte jo med skriv på arp boltene til veiv bukkenesom det stod hvor mangen nm /lb men det gjorde det ikkje til råde boltene !!!!!!!!!!!!!!!!noen her innne har vell montert sånne før ????? RS Cosworth 1990 Mvh Raymond Link to comment Share on other sites More sharing options...
Breda Posted August 20, 2012 Share Posted August 20, 2012 70nm Signatur kan være på inntil 5 linjer i normal skriftstørrelse, eller bilde/banner-størrelse 100x800 pixler Link to comment Share on other sites More sharing options...
xXx Posted August 20, 2012 Author Share Posted August 20, 2012 (edited) eg fant det ut ;-) 45 lbs ;-)men bare ett spørsmål til skal det sprengskive å vanlige skiver på dem studdsa som holder lagerbukken til veiven ???? blei litt i tvil her nå når eg stod med en påse med skiver som har fulgt med enten svinhjuls bolteneråde boltene eller studsa te lager bukkene på veiva Edited August 20, 2012 by xXx RS Cosworth 1990 Mvh Raymond Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts