jab Posted August 13, 2012 Posted August 13, 2012 trenger skjema på hvordan vakum på forgasser osv henger sammen på en 87 ford 2.o bensinrep motor generelt er også veldig intressant skjemaer rep boksider osvvhjarle
Granada 2.8 Ghia Posted August 17, 2012 Posted August 17, 2012 En tynn slange fra innsug til tenningshjerne og en tjukk slange fra innsug til bremsekraftforsterkeren. Innbiller meg at DFTH ikke har noe vakuumkoblinger på selve forgasseren. `82 Granada 2.0, `82 Granada 2.8 "Ghia", `84 Granada 2.3 L Turnier, `92 Scorpio 2.9 GL, `96 Scorpio 2.5TD Turnier
Dolk Posted August 17, 2012 Posted August 17, 2012 Vakumslangen er ikke så kritisk om du dytter på feil nippel. -Rs Cosworth-
jab Posted August 21, 2012 Author Posted August 21, 2012 jeg mener det er litt flere en det som blir beskrevet og det er noen y stykker der og , bilen jager litt opp og ned på tomgang den går lenge på choke også men det regner jeg er mere fjær/ justering e.l på gasseren er påleiteren etter en dobbelt gasser også , vil tro den får litt flere hk da
Granada 2.8 Ghia Posted August 22, 2012 Posted August 22, 2012 Choken er elektrisk og får strøm fra en utstikkende skrue bak på dynamo, går det tregt er det nok dårlig kontakt bak på dynamo tenker jeg. Ang. jagende tomgang så ert det nok tomgangssystemet(stegmotoren) som fusker av en grunn, ofte dårlige kontakter etter min erfaring. Justering av denne er grundig forklart i haynes. `82 Granada 2.0, `82 Granada 2.8 "Ghia", `84 Granada 2.3 L Turnier, `92 Scorpio 2.9 GL, `96 Scorpio 2.5TD Turnier
jab Posted August 23, 2012 Author Posted August 23, 2012 gasseren her er tempstyrt av vannet er en enkelportgasser som jeg i utgangspuktet syntes er rart på en bobil
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now