Dolk Posted October 5, 2012 Share Posted October 5, 2012 Ebay er skummelt, derfor er jeg ikke så ofte på ebay lengere. -Rs Cosworth- Link to comment Share on other sites More sharing options...
Spock Posted October 5, 2012 Author Share Posted October 5, 2012 Hehe, ja Ebay kan være skummelt for Visa kortet Fikk skiftet ut tåkelyset bak med ryggelyset, ble nice: Med lys: Bruker her den røde Cree Q5 pæren vist i forrige innlegg - her kan man se hvor feil lyset havner i armaturen, bommer helt på reflektoren: I ryggelyset prøver jeg nå denne Cree pæren - den i midten: Den ser ut til å treffe veldig bra i reflektoren og det lyser veldig sterkt: Ford Focus 1.6 Bensin Trend 2005 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Spock Posted October 6, 2012 Author Share Posted October 6, 2012 Altså enten er det et oransje blinklysglass - eller et helt klart! + = Ford Focus 1.6 Bensin Trend 2005 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Spock Posted October 9, 2012 Author Share Posted October 9, 2012 Må ha et takstativ til juletre, har bestandig hatt Thule til tidligere biler - men tenkte å teste Biltema sitt universal stativ: Det måtte litt tilpasning til - måtte ha litt lenger bolter til det bakerste stativet og måtte bøye til festeklammerne. Ikke noe jeg ville kjøre rundt med en tungt lastet takboks på, men helt ok til juletre og ski osv. Har også handlet inn nye nærlyspærer - har lest mye bra om disse: Ford Focus 1.6 Bensin Trend 2005 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Spock Posted October 17, 2012 Author Share Posted October 17, 2012 Har litt lyspærer å teste på bilen: Nå blir det Chrome blinklys hele veien rundt, nice and clean. Nye halogen - skal være mer lys i disse sies det Og få led for parkeringslys - litt mer lys og bedre holdbarhet. Her er utgangspunktet: Jeg liker ikke blåaktig lys - jeg liker heller ikke forskjellige farge på pærene. Fant til slutt en av T10 pærene som ga et fint lys - her er også nærlyset og brlinklyset byttet, synes det ble meget bra: Bilde fra utprøvingen underveis - dette er forferdelig: Byttet blinklyspørene bak, før: Etter: Så litt skryt av Ford Focus - den er som vanlig utrolig enkel å mekke på, bytte pærene er nesten latterlig enkelt. Så litt klaging på Ford Focus - kvaliteten har ganske så mye å gå på - på snepplokket bak på begge lyktene har flere av festeklipsene falt av. På begge lyktene fant jeg disse knekte før jeg løsnet lokkene. Dette er for dårlig Ford!! Kriseløsning: Ford Focus 1.6 Bensin Trend 2005 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stian MH Posted October 17, 2012 Share Posted October 17, 2012 Strips og gaffa løser mange problemer =D [] 07 Audi A6 Allroad 2.7 TDi Q, kvartsgrå. [] 15 Ford Fiesta 1.0 Ecooboost titanium, candy blue [x]10 VW Golf 1.6 TDi shark blue "sommerblå"[x]11 Ford Focus 1.6TDCi Titanium, Candy Red[x]01 Ford Mondeo 2.0L GHIA, pepper red Link to comment Share on other sites More sharing options...
JTDevil Posted December 6, 2012 Share Posted December 6, 2012 (edited) Jeg kan jo skrive ned litt om hva som er gjort på min Focus, og litt om hva som skal bli gjort.Bilder fyller jeg inn i morgen, da jeg er ferdig for denne runden Hva som er gjort:Xenon i fjernlys og tåkelysLED i parklys (hvit)LED ryggelys (hvit)LED i lamper under speil (hvit)LED i fotbrønn som lyser ved døråpningLED-striper som lyser ned i fotbrønn (rød, meget behagelig om kvelden)LED i alle taklamper (hvit, ikke i leselys enda, mangler pærer med rett polaritet)LED i innvendig lys til speil (rød)Blanke sotede sideblinklysDiv. custom stereoanlegg, DVD-spiller med 7" skjerm (dobbeldin) og skjermer i nakkeputene til de som sitter bak, custom frontsett og 2 x 10" sub i hjulbrønn bak, mediaconverter og DSP og litt sånt.Hva som blir gjort i morgen: Soting på hovedlamperSoting på baklamperMontering av øyelokkMontering av DEFA StartSmart-pakke (1850-pakka med fjernkontroll)Modifisere til oransje parklys i blinklys foran Når alt dette er gjort, så skal bilen få en runde med lakk + at senkesettet (40mm) jeg har liggende skal monteres, så da begynner det å bli høvelig bra for en 2005-modell Edited December 6, 2012 by JTDevil - '05 Ford Focus 2.0 TDCi Titanium Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stian MH Posted December 6, 2012 Share Posted December 6, 2012 Dette høres jo bra ut [] 07 Audi A6 Allroad 2.7 TDi Q, kvartsgrå. [] 15 Ford Fiesta 1.0 Ecooboost titanium, candy blue [x]10 VW Golf 1.6 TDi shark blue "sommerblå"[x]11 Ford Focus 1.6TDCi Titanium, Candy Red[x]01 Ford Mondeo 2.0L GHIA, pepper red Link to comment Share on other sites More sharing options...
Spock Posted December 6, 2012 Author Share Posted December 6, 2012 Fint å lese at noen fikser litt på Focusene sin - bilder er bestandig moro Ford Focus 1.6 Bensin Trend 2005 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dumpvalve Posted December 7, 2012 Share Posted December 7, 2012 Matt svart Ford-emblem :-) Er lagt folie over emblemet. Har vurdert å gjøre det på nytt med plastidip - 97 Ford Mondeo 2.0- 08 Ford Focus ST225- 08 Ford Focus 2.0 TDCI- 05 Ford Mondeo 2.2 ST TDCI- 06 Ford Focus ST225- 12" Ford Focus MS Design- 10" Ford Mondeo Titanium S- 15" Ford Mondeo Titanium Link to comment Share on other sites More sharing options...
Spock Posted December 7, 2012 Author Share Posted December 7, 2012 Få vekk det gule klistremerket på skiltet!! Men hvis du ikke liker det blå Ford merket så har de jo sorte Ford emblemer? Nå så det jo egentlig ut som om du har mistet badgen? Ford Focus 1.6 Bensin Trend 2005 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dumpvalve Posted December 7, 2012 Share Posted December 7, 2012 Få vekk det gule klistremerket på skiltet!! Men hvis du ikke liker det blå Ford merket så har de jo sorte Ford emblemer? Nå så det jo egentlig ut som om du har mistet badgen? Hehe, det var dagen etter jeg hadde hentet bilen. Bestillte nye skilt, så den er borte for lenge siden Ser ganske tøft ut syns jeg med helt svart emblem! Kan ta nærbilde :-) Sånn Har også sota baklyktene, og frontlyktene - 97 Ford Mondeo 2.0- 08 Ford Focus ST225- 08 Ford Focus 2.0 TDCI- 05 Ford Mondeo 2.2 ST TDCI- 06 Ford Focus ST225- 12" Ford Focus MS Design- 10" Ford Mondeo Titanium S- 15" Ford Mondeo Titanium Link to comment Share on other sites More sharing options...
Spock Posted December 7, 2012 Author Share Posted December 7, 2012 Jeg tenkte mer på et slikt hvor blåfarven er skiftet ut med sort - slik at man tydelig ser at det står Ford. Eller kanskje du ikke vil at det skal stå Ford på den? Ford Focus 1.6 Bensin Trend 2005 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dumpvalve Posted December 8, 2012 Share Posted December 8, 2012 Jeg tenkte mer på et slikt hvor blåfarven er skiftet ut med sort - slik at man tydelig ser at det står Ford. Eller kanskje du ikke vil at det skal stå Ford på den? Haha jo Du kan se at det stor Ford igjennom folien - 97 Ford Mondeo 2.0- 08 Ford Focus ST225- 08 Ford Focus 2.0 TDCI- 05 Ford Mondeo 2.2 ST TDCI- 06 Ford Focus ST225- 12" Ford Focus MS Design- 10" Ford Mondeo Titanium S- 15" Ford Mondeo Titanium Link to comment Share on other sites More sharing options...
ST225.350 Posted April 6, 2013 Share Posted April 6, 2013 Disse led logo lysene, veit du om man kan få tak i di hvor det står ST ? og noen som veit hvorden man får demontert lykten helt? vil ha lykten svart inni Mittsubishi colt mk1 (Drept 2 stk motorer, og hugd) Mercedes benz 89 modell. (drept motor og karoserri) Golf 3 94 (et karoserri drept, en gearkasse drept, en motor Drep så hugd) Golf 3 96 (En motor drept og så solgt) Smart Roadster Brabus (solgt) Ford Focus ST225 DSCI Stage 4 (En motor blok drept) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Huti Posted May 9, 2013 Share Posted May 9, 2013 Måtte pimpe døra mi med chrome rundt handtaket Uploaded with ImageShack.us Link to comment Share on other sites More sharing options...
ST225.350 Posted May 9, 2013 Share Posted May 9, 2013 likte de røde detaljene i døra.. er det orginalt ? Mittsubishi colt mk1 (Drept 2 stk motorer, og hugd) Mercedes benz 89 modell. (drept motor og karoserri) Golf 3 94 (et karoserri drept, en gearkasse drept, en motor Drep så hugd) Golf 3 96 (En motor drept og så solgt) Smart Roadster Brabus (solgt) Ford Focus ST225 DSCI Stage 4 (En motor blok drept) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Huti Posted May 9, 2013 Share Posted May 9, 2013 Nope fant de på ebay, de har med blå kant å eller illuminus.Matter til front og bakdører samt de rommene som er på sidene av baksete.Bare å søke på focus mats Link to comment Share on other sites More sharing options...
ST225.350 Posted May 15, 2013 Share Posted May 15, 2013 takker tror dem i røde vil bli kanon på STen når jeg får i ny motor.. klarte og få en sprekk i sylinder 3 -.- dagen etter jeg hadde bytta så ogsi alt på den til en pris på 70k Mittsubishi colt mk1 (Drept 2 stk motorer, og hugd) Mercedes benz 89 modell. (drept motor og karoserri) Golf 3 94 (et karoserri drept, en gearkasse drept, en motor Drep så hugd) Golf 3 96 (En motor drept og så solgt) Smart Roadster Brabus (solgt) Ford Focus ST225 DSCI Stage 4 (En motor blok drept) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Huti Posted June 7, 2013 Share Posted June 7, 2013 Uploaded with ImageShack.us Carbonfilm på dash delene, er også lagt film på dørhåndtaket Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stian MH Posted June 8, 2013 Share Posted June 8, 2013 Tok du av alt før du la folien, eller fikset du det mens alt var montert? [] 07 Audi A6 Allroad 2.7 TDi Q, kvartsgrå. [] 15 Ford Fiesta 1.0 Ecooboost titanium, candy blue [x]10 VW Golf 1.6 TDi shark blue "sommerblå"[x]11 Ford Focus 1.6TDCi Titanium, Candy Red[x]01 Ford Mondeo 2.0L GHIA, pepper red Link to comment Share on other sites More sharing options...
Huti Posted June 8, 2013 Share Posted June 8, 2013 Tok du av alt før du la folien, eller fikset du det mens alt var montert? Av med alt, ca 5min demontering Link to comment Share on other sites More sharing options...
ST225.350 Posted June 11, 2013 Share Posted June 11, 2013 Hvor fant du denne folien ? den likte jeg Mittsubishi colt mk1 (Drept 2 stk motorer, og hugd) Mercedes benz 89 modell. (drept motor og karoserri) Golf 3 94 (et karoserri drept, en gearkasse drept, en motor Drep så hugd) Golf 3 96 (En motor drept og så solgt) Smart Roadster Brabus (solgt) Ford Focus ST225 DSCI Stage 4 (En motor blok drept) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dumpvalve Posted June 13, 2013 Share Posted June 13, 2013 Hvor fant du denne folien ? den likte jeg Biltema har en carbonfilm, men den er litt ekkel å jobbe med. Kjøp heller 3M sin folie på ebay! Mye bedre - 97 Ford Mondeo 2.0- 08 Ford Focus ST225- 08 Ford Focus 2.0 TDCI- 05 Ford Mondeo 2.2 ST TDCI- 06 Ford Focus ST225- 12" Ford Focus MS Design- 10" Ford Mondeo Titanium S- 15" Ford Mondeo Titanium Link to comment Share on other sites More sharing options...
ST225.350 Posted June 13, 2013 Share Posted June 13, 2013 megalys veit jeg har karbon film 3m. men denne så ut til og ha blank finish, noe jeg vil ha. ikke sånn matt som er std på de fleste Mittsubishi colt mk1 (Drept 2 stk motorer, og hugd) Mercedes benz 89 modell. (drept motor og karoserri) Golf 3 94 (et karoserri drept, en gearkasse drept, en motor Drep så hugd) Golf 3 96 (En motor drept og så solgt) Smart Roadster Brabus (solgt) Ford Focus ST225 DSCI Stage 4 (En motor blok drept) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts