RS|Stian Posted August 7, 2012 Share Posted August 7, 2012 Sjelden sjanse! 4 stk. 7,5 x 17" Ford RS Diamond Cut-felger selges. Boltsirkel 4x108 og innpress 35. Felgene ligger i original Ford-eske og er nye/aldri brukt. Original brosjyre, TÜV-papirer, senterlokk og hjulmuttere medfølger. Dekk følger selvsagt ikke med for de som måtte lure. Pris: Seriøse bud! Felg nr. 1 Felg nr. 2 Felg nr. 3 Felg nr. 4 3 stk. brosjyrer, TÜV-papirer, senterlokk og hjulbolter følger med i hver felgeske.4 skruer og tilhørende verktøy til senterlokk. Mvh,Stian / 98425028 / Buskerud FordClubNorway.no Link to comment Share on other sites More sharing options...
MrFord Posted August 7, 2012 Share Posted August 7, 2012 sikle sikle.. “Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you.”― Jeremy Clarkson Link to comment Share on other sites More sharing options...
Granada 2.8 Ghia Posted August 7, 2012 Share Posted August 7, 2012 sikle sikle.. Siklebumpe... synd det ikke er 5-112... `82 Granada 2.0, `82 Granada 2.8 "Ghia", `84 Granada 2.3 L Turnier, `92 Scorpio 2.9 GL, `96 Scorpio 2.5TD Turnier Link to comment Share on other sites More sharing options...
RS|Stian Posted August 7, 2012 Author Share Posted August 7, 2012 Bilder lagt inn i første post. FordClubNorway.no Link to comment Share on other sites More sharing options...
Per Olav Posted August 8, 2012 Share Posted August 8, 2012 Sikler her og! Men hvorfor selge dem igjen? 88 Sierra RS Cosworth. Hvit<br /> 92 Sierra DOHC 4x4 Turbo. Sølv *DØD*<br /> Prosjekt tråd til alle bilene: <a href='http://www.fordclubnorway.no/forum/topic/61088-sierra-dohc-4x4-turbo/'class='bbc_url' title=''>Prosjekttråd</a> Link to comment Share on other sites More sharing options...
RS|Stian Posted August 8, 2012 Author Share Posted August 8, 2012 Fordi jeg har innsett at jeg nok aldri kommer til å få bruk for dem. Er veldig fornøyd med hjula jeg har på Cosworthen og det er nok ikke noe som vil overgå de med det første. Bedre at noen får mulighet til å sette de på en annen fin Ford synes jeg FordClubNorway.no Link to comment Share on other sites More sharing options...
RS|Stian Posted August 9, 2012 Author Share Posted August 9, 2012 Fått bud på 10000kr. Vedkommende kommer å henter dem i kveld hvis ingen andre byr over. FordClubNorway.no Link to comment Share on other sites More sharing options...
RS|Stian Posted August 9, 2012 Author Share Posted August 9, 2012 Solgt. FordClubNorway.no Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts