HoelRacing Posted August 6, 2012 Share Posted August 6, 2012 (edited) Gitt vekk! Edited September 24, 2012 by HoelRacing 92' Ford Sierra Cosworth 4x4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
HoelRacing Posted August 7, 2012 Author Share Posted August 7, 2012 Gis vekk! Må bort 92' Ford Sierra Cosworth 4x4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
twin turbo Posted August 7, 2012 Share Posted August 7, 2012 hehe eg kan ta den eg vis den ikkje må vekk umiddelbart veit du eg henter den om eit par uker vis det går, men vis den må vekk med ein gang kan eg få til det og... trehjulsykel Link to comment Share on other sites More sharing options...
RsMuffe Posted August 7, 2012 Share Posted August 7, 2012 hvor mye koster å sende dette på en pall via bring? kunne trengt en is motor og 5 trins kasse til et prosjekt Link to comment Share on other sites More sharing options...
HoelRacing Posted August 7, 2012 Author Share Posted August 7, 2012 hehe eg kan ta den eg vis den ikkje må vekk umiddelbart veit du eg henter den om eit par uker vis det går, men vis den må vekk med ein gang kan eg få til det og...Hehe, ja bare å fyre opp transporteren å komme kan stå et par uker til. Trenger du girkassa også ? hvor mye koster å sende dette på en pall via bring? kunne trengt en is motor og 5 trins kasse til et prosjektMå hentes, orker ikke styre med frakt når jeg gir den vekk 92' Ford Sierra Cosworth 4x4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
twin turbo Posted August 9, 2012 Share Posted August 9, 2012 Hehe, ja bare å fyre opp transporteren å komme kan stå et par uker til. Trenger du girkassa også ? Må hentes, orker ikke styre med frakt når jeg gir den vekk ja da kan eg svinge forbi neste helg igjen vis det passer. trenger egentli ikkje noe konkret med ein gang men er altid kjekt å ha... trehjulsykel Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts