jab Posted August 3, 2012 Posted August 3, 2012 har kjøpt en gammel bobil og trenger hjelp til å finne deler osv må ha tak i bla noe luftfjæring bak eller hi jackers luftfjeringer er ryki og bilen krenger som ei full ku i svinger :-)))) hvor finner jeg rep manualer på nett etc etc
"Lakkelars" Posted August 3, 2012 Posted August 3, 2012 kan ett air ride system være noe å montere da? har lite peiling på det systemet men vil se for meg at det kan være en løsning, er mye å få tak i bare man googler "air ride" Mvh Morten 2005 focus 2.0 sport combi MS design1995 mondeo 2.0 4x4 SOLGT 3 stk 1996 mondeo delebiler HUGD1993 corolla 1,3 SPIKER! KJØPES PÅ COOP OBS
jab Posted August 5, 2012 Author Posted August 5, 2012 har tittet rundt på nettet til øyet er vått og sårt men finner omtrent ikke noe til transit
jab Posted August 5, 2012 Author Posted August 5, 2012 sikkert men finner ikke noe som det står mål eller noe på og alle jeg finner er selvsagt til transit connect
jab Posted August 6, 2012 Author Posted August 6, 2012 ingen som vet av lure steder dem har masse deler til gamle transiter????
dagblix Posted August 8, 2012 Posted August 8, 2012 ingen som vet av lure steder dem har masse deler til gamle transiter???? jeg så linker til et par bra bruktdelbaser på denne siden: www.boltsirkel.no Min link 2008 Mondeo mk4 stv Titanium 2.0Tdci 96kw Tonic Blue - uten noe spennende egentlig2001 Fiesta mk4 4dørs zetec s 1.25 75PSIDaddy by night
jab Posted August 13, 2012 Author Posted August 13, 2012 takk for svar men har ikke funnet noe konkret trodde ford transitt var en kurant bil men deler og hjelp er visst vanskelig Pleier alltid og være noen som sitter med tonnevis deler og masse kunskap på forskjellige biler men nå kommer jeg til kort
Recommended Posts