jab Posted August 2, 2012 Posted August 2, 2012 har ikke snøring på disse motorene noen tips på og gå frem på feilsøking??
jab Posted August 2, 2012 Author Posted August 2, 2012 (edited) så noen tvilsomme slanger etc rundt forgasseren , kanskje begynne med å sjekke der ja den starter lett vertfallså noen forgreninger der kan dem evnt erstattes med y stykker e.l eller er dem spesielle med tanke på tilbakeslag/ ventil e.l ?? Edited August 2, 2012 by jab
jab Posted August 25, 2012 Author Posted August 25, 2012 jeg har tittet over alle slanger og byttet plugger og fordelerlokk/rotor og luftfilter , den går litt roligere men ikke godt nok prøvde å vri litt frem og tilbake på tenninga men det hjalp ikke noe hva leter man etter så??? kompresjon?? bytter forgasser til en dobbelt weber og får noen hk til?? i samme slengen kan det være ventiler eller noe slik?? hvis noen har en weber komplett med innsug så er jeg veldig intressert
jab Posted August 26, 2012 Author Posted August 26, 2012 trodde ohc motoren var sånn motor en million folk hadde greie på men står her og klør meg i huet
Recommended Posts