veb94 Posted July 29, 2012 Share Posted July 29, 2012 Hei Er det noen som veit hvor man får kjøpt styling til 1990 sierra ? Helst her i europa Link to comment Share on other sites More sharing options...
k3nn37 Posted July 29, 2012 Share Posted July 29, 2012 på denne siden Link Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cosworth Racing1 Posted July 29, 2012 Share Posted July 29, 2012 Streetdesign har noe. 2008 VW Transporter 2,5 4motion1991 Sierra Cosworth 4x4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
cossiemk1 Posted July 29, 2012 Share Posted July 29, 2012 Hei Er det noen som veit hvor man får kjøpt styling til 1990 sierra ? Helst her i europa Som k3nn37 skreiver, så finner du det meste her inne under deler til salgs, og jeg tipper han, som meg og de fleste andre, mener at det kun er orginal cosworth styling som er tingen. Jeg mener også at du må ta steget fullt ut hvis du først skal ha cos styling, og ikke bare montere litt av det Link to comment Share on other sites More sharing options...
k3nn37 Posted July 29, 2012 Share Posted July 29, 2012 (edited) Som k3nn37 skreiver, så finner du det meste her inne under deler til salgs, og jeg tipper han, som meg og de fleste andre, mener at det kun er orginal cosworth styling som er tingen. Jeg mener også at du må ta steget fullt ut hvis du først skal ha cos styling, og ikke bare montere litt av det nå vel.. jeg er faktisk sterkt motstander av dochworther.. men org plastik er å foretrekke ja.. Edited July 29, 2012 by k3nn37 Link to comment Share on other sites More sharing options...
twin turbo Posted July 30, 2012 Share Posted July 30, 2012 http://www.m-99.co.uk/Car_Bodykits/car_bodykits.html trehjulsykel Link to comment Share on other sites More sharing options...
cossiemk1 Posted July 30, 2012 Share Posted July 30, 2012 Hei Er det noen som veit hvor man får kjøpt styling til 1990 sierra ? Helst her i europa Jeg har foresten en del til frontfanger liggende (rs leppe?), en slik sak som festes på orginalfangeren. Den kan du få billig Link to comment Share on other sites More sharing options...
veb94 Posted July 31, 2012 Author Share Posted July 31, 2012 Har egentlig veldig lyst til å kjøpe komplett, men har bare funnet på Streetdesign, men har ikke hørt noe bra om dem. Har hørt at dem er veldig trege :/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts