hår ball Posted July 28, 2012 Posted July 28, 2012 eneste tipset jeg kan komme med er at du havner ut med en bil alle den Cosworth Racing1 linka til, uansett hvor orginal å strøken bil du vill ha.. Og med denne så kan du heller bygge ned, for og få en mer EU/PKK vennlig bil, ikke at jeg tror det er nå problem. Min sedan: e85, sprut, 380 +300 mm bremser, coilovers,18 hjul osv gikk eu`n helt greit.! men jeg gir beskjed før jeg leverer bilen at det er gjort forandringer..Dog, bilen er godkjent med 18 og senk i vognkortet
RS|Stian Posted July 28, 2012 Posted July 28, 2012 Min sedan: e85, sprut, 380 +300 mm bremser, coilovers,18 hjul osv gikk eu`n helt greit.! men jeg gir beskjed før jeg leverer bilen at det er gjort forandringer..Dog, bilen er godkjent med 18 og senk i vognkortetGodkjent med coilovers i vognkortet, hvordan fikk du til det? FordClubNorway.no
bart Posted July 28, 2012 Posted July 28, 2012 Skal tenke litt mer på denne, er ikke heller så overbevisst over rust som er i kanal/jekkfeste. Fort at det er mer innvendig da i kanal. Sett litt på denne også. Blå Escos den blåfargen er det orginalfarge? meget pen farge
Fakeworth Posted July 29, 2012 Posted July 29, 2012 Godkjent senka, ikke coilovere ;-) -93 Sierra Cosworth STV 4x4 X: -94 Escort Cosworth HTT, -94 Escort cosworth T-25, -94 Escort cosworth T-34, 4x -90 Sierra 4x4 Cosworth, -91 Sierra Cosworth 2wd, - 89 Sierra Cosworth 2wd, -88 Sierra Cosworth 2wd -91 Scorpio Cosworth
JHS Posted July 29, 2012 Posted July 29, 2012 den blåfargen er det orginalfarge? meget pen farge Nei den er ikke orginal. Er mr.cossie her på forumet som har eide og lakkerte den for noen år siden. Den er vel orginalt grønn, sånn som den grå det er linket til av Cosworth Racing1.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now