Jump to content

Recommended Posts

Posted

Ikke ofte man ser sånt til salgs i butikk. Kan jo ikke være lovlig godkjent.

MY13 Mustang Shelby GT500
MY20 Volvo V60 T8, MY12 MB C63 AMG, '66 Mustang HT ProTouring
'15 Ranger Wildtrak ,'80 Mazda RX-7 13bt, '88 Sierra Sedan Cosworth 2wd, - '90 Sierra Sedan DOHC - '81 Ford Granada 2.3L

Posted

E46?

 

Turbonetics E46, å vi kan vell være enig om at det er rett å slett umulig.

 

men tøff bil lell da :)

Caution, any attempt to overtake will result in a race!
Posted

Vi kan vell være enig om at det er rett å slett umulig.

Det skulle være umulig for meg å ha effekten jeg hadde i vingebilen på 1,8 bar også, men den teorien ble lagt i grus.

Signatur kan være på inntil 5 linjer i normal skriftstørrelse, eller bilde/banner-størrelse 100x800 pixler

Posted

Det skulle være umulig for meg å ha effekten jeg hadde i vingebilen på 1,8 bar også, men den teorien ble lagt i grus.

 

 

:rolleyes: :smartass: teori og praksis vil alltid være to forskjellige ting da det alltid vil være noen faktorer man ikke tenker på eller glemmer .

noen drar resultat ned og andre opp .. :whistling:

 

 

men 450 hk på en e46 høres mye ut

HAR MYE FORD DELER SIERRA/TAUNUS PM VED SPØRSMÅL

Posted

Jeg bremset 385hk på nav hos volden med e46.

Å med driverkstapet noen legger til så kan det fort nærme seg 450 :P

 

Hehe, ja det du sier du slutt der er det nok veldig mye sant i :P

Har vært med å bremset 393hk på nav med en E46. 2,1bar, Autronic SM4 etc..

Men det er jo på nav, og drivverkstap er ikke det helt store.

Og da var det tomt :)

Så 450hk er det jo et stykke opp til :P

Kristian Løvland----------1989 Ford Sierra Cosworth 2wd Wolf               Prosjekttråd her
 

Posted

Hvis alt er optimalt så klarer du vel 420 hk på en god dag med den Turboen ;)

 

Ja, da skal det være optimalt :)

En sånn klarte som sagt 393 på nav med BD16+ kammer, portet topp, 2wd manifold oppgr. innsug, datasprut etc :)

Et oppsett som gir høy toppeffekt. Men allikevel er det ikke de mest imponerende kurvene jeg har sett for enn "400hk-motor"..

Kristian Løvland----------1989 Ford Sierra Cosworth 2wd Wolf               Prosjekttråd her
 

Posted

bremsa 480 hk og 580 nm på rulla til RS Motor med en preppa e50 turbo en gang for hundre år siden. Hvor ærlige hk eller den rulla var kan sikkert diskuteres. Dårlig gikk det nå uansett :/ kan hende utvekslinga på Tremec kassa som gjorde mye av "følesen" men

Posted

hehe nei dette var i motor ;)joda men e46 turbo går for å være en 420 hk turbo og en e50 går for å være en 480 hk turbo.. Var bare derfor jeg nevnte det. Men sitter vel ikke mer en 400 hk i denne slitne børsa..

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...