92'RS-Cosworth Posted July 12, 2012 Posted July 12, 2012 Hei! Har en MK3 med originalmontert mobiltelefonholder i koppholderen. Siden jeg bruker bluetooth over originalanlegget, pluss at tiltenkt telefon i holder er gått ut på dato, vil jeg heller ha koppholderen tilgjengelig. Har søkt litt på forumet, men finner ikke ut hvordan jeg demonterer holderen og / eller midtkonsollen i dette området.. Noen som kan bidra? Mvh. Frode
Mondeo ghia-x Posted July 17, 2012 Posted July 17, 2012 (edited) Hei! Har en MK3 med originalmontert mobiltelefonholder i koppholderen. Siden jeg bruker bluetooth over originalanlegget, pluss at tiltenkt telefon i holder er gått ut på dato, vil jeg heller ha koppholderen tilgjengelig. Har søkt litt på forumet, men finner ikke ut hvordan jeg demonterer holderen og / eller midtkonsollen i dette området.. Noen som kan bidra? Mvh. Frode Min var bare å dra opp av koppholderen, satt litt men kom når jeg tok litt i:-) Edited July 17, 2012 by Mondeo ghia-x
92'RS-Cosworth Posted July 24, 2012 Author Posted July 24, 2012 Min var bare å dra opp av koppholderen, satt litt men kom når jeg tok litt i:-) Stemmer det! Er bare å ta i litt så løsner dekselet som holder askebeger å mobilholder. Måtte ut med spilleren for å koble fra ledninger. Det var ikke mulig å gjøre i selve holderen etter hva jeg kunne se. Må bytte hele dekselet også for å få koppholder med kromring.
Recommended Posts