Jump to content

slett


twin turbo

Recommended Posts

  • Replies 71
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Jeg var borti noe lignende på min cosworth. Hos meg var det tenningsmodulen som var på bærtur. Leste bare kjapt gjennom tråden, men har du bytta triggerføler?

89-Ford sierra Doch - Solgt. 90-Sierra cosworth 4x4 - Solgt

97-Bmw 325 tds touring - Solgt. 07-Jeep Commander

88- Sierra sedan IST - vraka

75- Escort Mk2 2.0L

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Ta en slange i fra retur på btr og opp i ei flaske , og tvangskjør pumpa i 30sek.

Da ser du mengde på grunntrykk uten vacum.

Har sett dårlige ledninger i armaturen , tette originale rør , og defekte pumper på disse bilene , så greit å sjekke alt så en er sikker.

Utmagring og Cosworth er to ting som ikke bør forekomme samtidig...

Aldri noe godt uten at det er galt for noe.

Link to comment
Share on other sites

Om du skal ha mye effekt så bør du jo ha en catchtank og ekstern pumpe i tillegg uansett, så da vil en Walbro holde. Vil jo få bensinkutt til stadighet om du skal bruke den mye på bane. Vet ikke hva Walbro holder til, men holdt da til over rett over 400hk på hjulene i en Evo...

Lag hull i bagasjeroms gulv først som sist, gjør ting så mye lettere :)

 

Jeg har tenkt jeg skal bruke denne:

http://www.intengineering.com/integrated-engineering-submerged-044-billet-surge-tank-with-pump

 

Om du skal ha masse effekt finnes den også med 2 pumper:

http://www.intengineering.com/integrated-engineering-submerged-dual-044-billet-surge-tank-with-pumps

 

God plass til disse under bilen ;)

 

Bilde0051.jpg

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...