BR Racing V6 Posted July 7, 2012 Posted July 7, 2012 Har en 98 frosk 2,3 Noen som vet om frontrør fra 2,0dohc passer på manifold på 16vsånn at man får vekk katt på 2,3? Så ombygging av fronten.plan er cosworth frontfanger og dobble morette noen som har eller vet hva deler skjermer.panser som går over? 83 merkur xr4ti widebody,langtidsprosject.start ca 2015 85 sierra xr4x4 orginal 3dørs. 2.8 v6 turbo,utstilling/bane.sikte på shine på denne her start 2014 85 sierra xr4x4 isbil .v6 3.0(2.8base) rally sugemotor E85/Nos.halvbur.isdekk.fortsetter høsten 2013,kjøre vinter 14:) 88 sierra sedan cosworth replica. sohc 2.0 motor under bygging..E85.høsten 2013 88 Sierra cosworth banebil bredda sedan.kjøre 2014.mye gjennstår.Motor pinto E85 2.0 eller Lima 2.5
mr_scorpio Posted July 7, 2012 Posted July 7, 2012 Frontrør passer ikke. panser og skjermer passer over men vil ikke stemme mot dørene pga frosken er mer bua. lykte/grill fester må sveises om 1968 Mercury Montego MX wagon 390,1969 Mercury Cyclone Fastback 351w 1977 Ford Granada 2,3L Automatic 1986 Ford Scorpio 2,9i GL,1993 Ford Scorpio 2,9i Ghia Estate, 1993 Ford Scorpio 2,0 GLX, 1994 Ford Scorpio 2,0i , 1998 Ford Scorpio 2,5 TD 1998 Ford Explorer 4,0
BR Racing V6 Posted June 5, 2013 Author Posted June 5, 2013 Heisan. Da ble det litt skruing ettersom pluggen hoppet seg løs fra syl nr 3. Hadde en 2.0 delemotor på handa som jeg fikk,men den mangla seff indre del av innsuget så kun topp og kammer ble satt over . 2.0 topp gir øket kompresjon og kammer fra 2.0l har mere løft og mere sportslig opptreden. fra org komp på 10:1 ble det nå 11.7:1 og siden jeg kjører e85 er det bare pluss. fixa opp hele ledningsnettet som går til coiler og div sensorer bak dynamo. her hadde det blitt mange plasser hvor det mangla issolering så merkelig ting har fungert. også kamsensor og coila hadde gnissninger. Bilen fungerer mye bedre og man merker det er drag i den nå mangler å bytte til 2.0 innsuget med dobble gasspjeld så rekner med litt mere effekt etter bytte. Nå står bytte av de svindyre bærearmene foran for tur. opphengskula har sett bedre dager. heldigvis fått tak i bra brukte armer foran med foringer bak, nypris på meca er 2500kr pr side. med slitt kule så forandrer spissinga seg under kjøring ,så dekkslittasje og litt tullette i ugjemn veg og bremsing.Håper dette blir bra igjen så man kan ha på nye dekk og så prøve å få senka bil ned litt. Noen som har liggende senkefjører til scorpio frosk? de vil selge? dempere foran av bedre kvalitet en std. 83 merkur xr4ti widebody,langtidsprosject.start ca 2015 85 sierra xr4x4 orginal 3dørs. 2.8 v6 turbo,utstilling/bane.sikte på shine på denne her start 2014 85 sierra xr4x4 isbil .v6 3.0(2.8base) rally sugemotor E85/Nos.halvbur.isdekk.fortsetter høsten 2013,kjøre vinter 14:) 88 sierra sedan cosworth replica. sohc 2.0 motor under bygging..E85.høsten 2013 88 Sierra cosworth banebil bredda sedan.kjøre 2014.mye gjennstår.Motor pinto E85 2.0 eller Lima 2.5
Leo Posted June 5, 2013 Posted June 5, 2013 Har du skaffa deg tårnstag til frosken? Jeg har ikke montert mitt enda, men det ser helt ok ut.http://qwt.no/produkt/tarnstag_stal_161050/ford_scorpio_24v_2_1994-1998 Bilmekaniker / tekniker01' Honda VTR SP-195' Frosk stv. 2,0 DOHCA BE (før 19.01.2013) C D Women don't really wanna hear men's opinion, they just wanna hear their opinion in a deeper voice
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now