Tore_TJ Posted July 2, 2012 Posted July 2, 2012 Minst like mye som resten av drivverket ihvertfall.. Er det siste jeg tenker på å oppgradere.
Escort RST WRC Posted July 2, 2012 Posted July 2, 2012 En slitt hardykobling har en tendens til gi etter ved mye krefter.Ellers tåler vel akslingene veldig mye. Kristian Løvland----------1989 Ford Sierra Cosworth 2wd Wolf Prosjekttråd her
Stianwang Posted July 2, 2012 Posted July 2, 2012 Du knekker nok diffen lenge før du knekker mellom akslingen bare å kjøre på
cosworth86 Posted July 3, 2012 Author Posted July 3, 2012 Ok, blir kjørende med 7.5" sveisa diff, 2wd drivaksler og 4x4 mellomaksel. 550-600hk. Så får vi se hvor lenge det varer, hehe
Escort RST WRC Posted July 3, 2012 Posted July 3, 2012 Det kommer veldig an på hvor slitt den er.Men med 500+hk lever den nok ganske farlig, viss det er den org. som sitter der enda.Dette erfarte vel derekd her inne når han skulle bremse sin.. Kristian Løvland----------1989 Ford Sierra Cosworth 2wd Wolf Prosjekttråd her
cosworth86 Posted July 3, 2012 Author Posted July 3, 2012 Blir ikke hardykobling på min så jeg tenkte ihvertfall kun på selve akselen.
xXx Posted July 22, 2012 Posted July 22, 2012 selve akslingen tåler nok ganske mye... er kryssa som ryker men disse blir slitt lenge før dem ryker så du merker når det er fare på ferde for og sei det slik. RS Cosworth 1990 Mvh Raymond
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now