"Lakkelars" Posted June 30, 2012 Share Posted June 30, 2012 HeiNå har vinduspusseren bak på min 05 combi slått seg vrang...Enten så går den for full pupp eller så stopper den med en gang jeg slipper pusser håndtaket/mekanismen, gjerne midt på ruta eller liggende ned mot venstre og ikke mot høyre som den pleier, den går heller ikke i "park position" som den skal når man slipper pusserhåndtaket/mekanismen. Problemet startet i går og hadde stått stille en stund å spilt musikk i ca 30 min. bilen startet som normalt men ettersom at det regnet vannbøtter i går så er ikek sikten god bak uten å pusse regnet bort, og da irriterte det meg fra åsane og hjem som tilsvarer 30 min og ut på jobb i dag :S noen som har peiling på hva som kan være? sikringer?slitte pussere rett å slett eller selve makanismen inni bakluka som kødder seg til? morten Mvh Morten 2005 focus 2.0 sport combi MS design1995 mondeo 2.0 4x4 SOLGT 3 stk 1996 mondeo delebiler HUGD1993 corolla 1,3 SPIKER! KJØPES PÅ COOP OBS Link to comment Share on other sites More sharing options...
Truckdriver Posted June 30, 2012 Share Posted June 30, 2012 Om den parkerer på rent tilfeldig plass tipper jeg deffekt selvparkering i selve motoren, eller feil med bryter. Om den parkerer på nesten samme plass hver gang, bare feil plass, så kan det være mekanismen som på mystisk vis har flyttet seg på splines på motoren.For et par uker siden skiftet jeg viskermotor bak på Volvoen min, og klarte å få den til å parkere på feil side av bakruta - 98 Pajero 2800 GLS, bruksbil/trekkbil.- 97 V70, x-bruksbil/traktor.- 84 Mod. Sierra GL, X-bruksbil, isbanebil nå, med bakstillinga opphengt i alu foringer og snart NA trimma motor -200 Tahoe 5.3 LT, LPG drift.- Diverse Megasquirt prosjekter.- 87 Sierra sedan Cosworth 4x4, T34 kulelagra hybrid. Har veket til fordel for 98 Mustang SVT Cobra.- Cossie4x4 LE delebil, og annet til salgs.Youtubekanal Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts