Jump to content

Recommended Posts

Posted

Som overskriften sier, så har af`n blitt høyere ved pådrag, og spesielt på høyt turtall. før lå den på 13,5-13,7.. men nå ligger den på rundt 15, og kanskje litt over det. Den har ikke vært sånn før. Turbotrykket har også vært litt rart. Har ladet 1.5bar lenge, og plutselig så begynte den å lade 1.2-1.3 bar. Har 2stk turbotrykksmålere, så det er ikke dem som viser feil. Måtte justere opp trykket til 1.5 på boostcontrollern, og da ble den mager gitt. Noen som har vært borti samme problem før?

 

Det er pukkelryggchip, msd tenning, turbonetics e46 og svarte dyser.

Posted

men nå er jo turbotrykket på 1.5bar, men da ble afrn høy.. før var det jo fint. ingen som vet hva årsaken kan være? eller noen tips, så jeg kan feilsøke:-)

Posted

Håper for all del du ikke kjører med den slik, da varer den ikke lenge. Den har vært for mager tidligere også, visst verdiene dine stemmer. Har du trykk testa innsugs sida di?

Posted (edited)

Som Tore sier, er stor fare for stempel smelting, der du kan ødelegge sylinder veggene også, når den går så magert. Det kan fort bli unødvendig dyrt for deg

Edited by grcossie

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...