Jump to content

Recommended Posts

Posted

Ja, han har da lagt ned så mye arbeid i denne bilen for ingen nytte, den ser jo helt for ****** ut :P

Skal du av med frontfanger, bakfanger eller sideskjørt må du frem med vinkelkutter fordi dette er festet med glassfiber :lol:

Kjøper du denne så vær så snill og fjern den spoileren... Kjenner jeg han (kjenner han ikke godt) rett så har han vell også limt den fast :lol:

Det som plager meg litt var at på vårmønstringen i Bergen 20.Mai fikk han så mye oppmerksomhet, men tror ikke noen fikk skikkelig bilde av bilen med de latterkrampene som var ute å gikk i det blitsen kom :P

Noen som ønsker flere bilder? Har tilgang på hele prosjekt tråden hannes :wacko:

Link til "vidunderet"

21_268848931.jpg

21_1668583336_xl.jpg

Posted

Jeg tipper at han der drar nok det meste rett igjennom nesa....

Man ser det på bilene folk kjører hva dem tar til frokost, og det er ikke Kellogs honning korn.

-Rs Cosworth-

Posted

denne er bare helt forjævlig. noe av det styggeste i by'n <_<

Mvh Stian

78mod Granada 2.3 L "rånebil"

84mod Granada 2.3 "ghia" Rustvrak som venter på restaurering
X-84mod Granada 2.3 L jubileum

Racing your civic is like the special olympics, even if you win, you are still retarded...

Posted

hvilken bil er det i din by Stian? :P

i denna byen her er det flere orginaler !husker ikke alle i farta,men er hvertfall en rønne av en mondeo med en svææær vinge bakpå sånn fast and the furius vinge som ikke er lakket engang, bråkete eksos osv.. helt tragisk ;)

Posted

i denna byen her er det flere orginaler !husker ikke alle i farta,men er hvertfall en rønne av en mondeo med en svææær vinge bakpå sånn fast and the furius vinge som ikke er lakket engang, bråkete eksos osv.. helt tragisk ;)

Hehe :P

Posted (edited)

Den Galanten har jo faktisk en veldig tøff front orginalt. Hvorfor ødelegge??? :wacko:

Edited by LordSnick

91' Sierra Cosworth 4x4 Moondust
50% eier av en 74' Consul coupe 2.0L med 80 talls hjemmelaget styling i stål.

Posted

Jeg håper han skrur prisen opp igjen=P

[] 07 Audi A6 Allroad 2.7 TDi Q, kvartsgrå.

[] 15 Ford Fiesta 1.0 Ecooboost titanium, candy blue

[x]10 VW Golf 1.6 TDi shark blue "sommerblå"

[x]11 Ford Focus 1.6TDCi Titanium, Candy Red

[x]01 Ford Mondeo 2.0L GHIA, pepper red

Posted

Den Galanten har jo faktisk en veldig tøff front orginalt. Hvorfor ødelegge??? :wacko:

En av få Mitibushen jeg faktiks synes er litt småtøff orginal. Så enig med du :)

Men denne hadde jeg ikke sansen for :wacko:

- 98 Pajero 2800 GLS, bruksbil/trekkbil.- 97 V70, x-bruksbil/traktor.- 84 Mod. Sierra GL, X-bruksbil, isbanebil nå, med bakstillinga opphengt i alu foringer og snart NA trimma motor :D

-200 Tahoe 5.3 LT, LPG drift.
- Diverse Megasquirt prosjekter.
- 87 Sierra sedan Cosworth 4x4, T34 kulelagra hybrid. Har veket til fordel for 98 Mustang SVT Cobra.
- Cossie4x4 LE delebil, og annet til salgs.

Youtubekanal

Posted

En av få Mitibushen jeg faktiks synes er litt småtøff orginal. Så enig med du :)

Men denne hadde jeg ikke sansen for :wacko:

Enig der at galanten har en fin og sint front orginalt, men dette prosjektet er bare trist... Alle de jalla metodene som er brukt er til å bli kvalm av.. :wacko:

• 2 months later...