carfreak Posted June 5, 2012 Posted June 5, 2012 Hei.Overskriften sier vel det meste. Men er på jakt etter kilene som låser kamdrevene på Cosworth. Begge to.Håper at noen kanskje har et par liggende, så slipper jeg å bestille kun det fra England Holder til i Skien. Kan kontaktes her, på PM eller på 48070173.
4x4 cosworth Posted June 5, 2012 Posted June 5, 2012 Hei.Overskriften sier vel det meste. Men er på jakt etter kilene som låser kamdrevene på Cosworth. Begge to.Håper at noen kanskje har et par liggende, så slipper jeg å bestille kun det fra England Holder til i Skien. Kan kontaktes her, på PM eller på 48070173. Dette finnest på lager i Ulsteinvik (Norge) http://www.909motorsport.no/products/woodruff-kile-cosworth-og-ohc MVH 909Motorsport Send meg en e-post Powerflex foringer 909Motorsport Nettbutikk 909motorsport
carfreak Posted June 5, 2012 Author Posted June 5, 2012 Det var jeg faktisk ikke klar over! Hadde jeg vært det hadde jeg ikke spurt her men da bestiller jeg fra deg samtidig med litt annet rask
4x4 cosworth Posted June 5, 2012 Posted June 5, 2012 Det var jeg faktisk ikke klar over! Hadde jeg vært det hadde jeg ikke spurt her men da bestiller jeg fra deg samtidig med litt annet rask Har mye rart i hyllene som ikkje er lagt inn i nettbutikk fra Face Motorsport kjøpet.. Så er bare og spørr om det er noe du\dere ikkje finner. MVH 909Motorsport Send meg en e-post Powerflex foringer 909Motorsport Nettbutikk 909motorsport
Recommended Posts