Jump to content

Krasja Recaro stoler, fra 4x4 Sierra Cossie

Truckdriver

Recommended Posts

Har vel egentlig innsett at jeg har ganske mye deler jeg neppe kommer til å bruke noen gang.

Vi begyner med Cosworth stolene.

Stolene tok jeg igrunn vare på pga stoppingen er veldig god. Planen var å bruke stoppinga for å restaurere noen stoler med dårlig stopping. Stoffet var også pent, men fikk noen rifter under kollisjon. Alt av rammeverk er vridd så mye at det helst ikke bør repareres. Dette gjelder i stor grad både fører og passasjerstol.

Selges til høystbydene. Om noen er interssert så kan jeg ta noen bilder. Stoppinga kan jeg demontere fra stolene om noen ikke vil ha hele stolene.

Jeg har tilhørende baksete til samme interiøret også, og det skal være helt og pent pga det ikke sto i bilen under kollisjon, av den naturlige grunn at sedan baksete ikke passer rett i kombi.

Delene ligger i Nordland.

Tlf 90119659, men jeg foretrekker kontakt her i tråden eller via PM. Jeg er veldig plaget av pengetiggere som ringer hele tiden, så derfor bruker jeg oftest å ikke svare ukjente nr, og jeg jobber desuten i gruve og er uten telefondekning mens jeg er på jobb.

- 98 Pajero 2800 GLS, bruksbil/trekkbil.- 97 V70, x-bruksbil/traktor.- 84 Mod. Sierra GL, X-bruksbil, isbanebil nå, med bakstillinga opphengt i alu foringer og snart NA trimma motor :D

-200 Tahoe 5.3 LT, LPG drift.
- Diverse Megasquirt prosjekter.
- 87 Sierra sedan Cosworth 4x4, T34 kulelagra hybrid. Har veket til fordel for 98 Mustang SVT Cobra.
- Cossie4x4 LE delebil, og annet til salgs.

Youtubekanal

Er stoff seter..

Mvh. Trones...
87. Merkur XR4TI.
06. Ford Focus 3 dørs. MS Sport. (til salgs.)

69. Ford Capri 1600GT. 80. Ford Fiesta(til salgs). 08. Ford Mondeo 2.0 tdci.

HUSK å resirkulere plast! Visste du at 2kg plast sparer 4kg olje, som kan refineres til 1l bensin til å fôre lekene mine.

Er det delskinn eller stoff? og vet du hvordan disse passer over på originale Sierra skinner?

Beklager sent svar. Har vært syk siste dagene, og er fortsatt ikke frisk.

Såvidt meg bekjent fikk man ikke delskinn i Sierra Cosworth. Disse er i stoff av den typen som var orginalt i 4x4 Sierra Cosworth. Mulig at jeg ikke uttrykte meg klart nok i første post. Det er ikke snakk om bare innfestningsrammene som er ødelagt. Selve rammeverket inne i setene er bøyd. Jeg vil ikke ha på meg at noen overtar setene og retter opp rammeverket, og kanskje kommer i ei ulykke og dreper seg selv eller noen andre pga metalltretthet i setene!

Førersete berget meg mest sansynlig fra knekte ribbein. Bilder kommer, men mest sansynlig over helga når Sommertreffet er over :)

- 98 Pajero 2800 GLS, bruksbil/trekkbil.- 97 V70, x-bruksbil/traktor.- 84 Mod. Sierra GL, X-bruksbil, isbanebil nå, med bakstillinga opphengt i alu foringer og snart NA trimma motor :D

-200 Tahoe 5.3 LT, LPG drift.
- Diverse Megasquirt prosjekter.
- 87 Sierra sedan Cosworth 4x4, T34 kulelagra hybrid. Har veket til fordel for 98 Mustang SVT Cobra.
- Cossie4x4 LE delebil, og annet til salgs.

Youtubekanal