carfreak Posted May 29, 2012 Posted May 29, 2012 Hei. Fikk med en kasse med deler når jeg kjøpte T5 kassa mi. Var litt over en girkasse i deler før den ble montert sammen til en. Derfor ble det noen ting til overs. Jeg vet ikke hva som er hva, så dere får bare be om bilder og mål om det er noe interssant oppi der Her er to bilder: Holder til i Skien.Kan nåes her, pm eller på 48070173
RsMuffe Posted May 29, 2012 Posted May 29, 2012 (edited) jeg er på jakter etter en arm som jeg trur er til revers`n. som er flat med 90grader vinkel i ene enden. er det noe sånt oppi kassene dine? edit: kunne kanskje trengt skiftegaffeler også. Edited May 29, 2012 by RsMuffe
carfreak Posted May 29, 2012 Author Posted May 29, 2012 Så dårlig ut med både ryggevinkel og skiftegafler dessverre.
Sierra"2.0iS Posted May 29, 2012 Posted May 29, 2012 Er kubbeakselen hel? Dvs er tennene uten skader? jeg er på jakter etter en arm som jeg trur er til revers`n. som er flat med 90grader vinkel i ene enden. er det noe sånt oppi kassene dine? edit: kunne kanskje trengt skiftegaffeler også. Jeg har skiftegaffel til 1/2 gir, 5te gir og revers, regner med den vinkelen du sikter til er forbindelsen mellom revers skiftegaffel og giroverføring, har i såfall denne også
mr.cossie Posted May 31, 2012 Posted May 31, 2012 hva er prisen på alt? -91 Sierra Cosworth 4wd, 0-402 12,039 187,5 kmt ,P500.Focus RS-ST.orange/svart hiace. trekkbil www.markisemannen.no
carfreak Posted June 1, 2012 Author Posted June 1, 2012 Har ikke idè om hva det kan være verdt. Men sjekket akslingen på forespørsel, og den ser for meg veldig hel ut. Bortsett fra den plastikktappen i enden som er knekt. Sikkert mye som kan være kjekt og ha.Har forresten det midtre huset til T5 kassa også.
Recommended Posts